DEJ Posted January 30, 2022 Posted January 30, 2022 Lurer på hvilken diagnose/feilkodeleser som er den beste til amatørbruk. Skal brukes til Mercedes GL350 Quote
Sjakksjirakk Posted December 2, 2022 Posted December 2, 2022 Dette lurer jeg også på nå! (Trenger til min Mercedes R350.) Noen som har noen tanker? Jeg ble anbefalt en Topdon Artibox for en tid tilbake (liten sak til rundt 700 kroner), men jeg tror ikke denne er i salg lenger. Quote
Simen Arntsen Posted December 2, 2022 Posted December 2, 2022 Spørs om du skal ha god diagnose eller berre feilkodeavlesing. MB Xentry (Star Diagnosis) er det absolutt beste. Relativt enkelt å få tak i, men multiplexer er Kina-kopi, og programvare er piratkopi. Er og litt å sette seg inn i for å kunne bruke det skikkelig. Viss du berre skal ha feilkodeavlesing må du kjøpe ein som har tilgang til så mange system som mulig på den modellen du har. Icarsoft f.eks skal vere fin rimeleg, grei sak trur eg. Men diagnose er mykje meir enn feilkode. Feilkode kan lede deg i rett retning, men for å finne problemet krevst det ofte mykje meir kunnskap og testing. Quote
Harlan55 Posted December 28, 2022 Posted December 28, 2022 Diagnostics for Mercedes I think you can try Mercedes star c3 1.This version of MB STAR C3 can fit all computers,it is not only limited on IBM T30,provide great convenience to customers.It has one hard disk contain DAS and WIS system. 2.With a 7 meter RS232-RS485 cable,provide more convenience to garage when diagnose. 3.Every hard disk has it's special number,have self-test function.Just give us the self-test report and the number,we will find out what's the matter with this tool,avoid the shipping charge when this tool need fix.Great improvement! 4.What is most important, this C3 has past truck test.It can used to do benz trucks. If you have any questions, please contact us at sales@obd2.ltd for the fastest advice and reply. Quote
Recommended Posts