Stigd74 Posted December 28, 2021 Posted December 28, 2021 Har akurat kjøpt ein vito 2014 mod. Står ein dieselvarmer i den men finner ikje ut om det er bere ein vannvarmer eller om det er kupevarmer og. Når eg starter den blåser ikje vifta til kupeen. Trude alle slike fabrikmonterte varmere var begge deller. Noken som har tips korleis eg kan finne ut det. KJøpte den av ein butikk dei viste lite om den. Når eg starter den så starter den. Vart sikert litt knotete skerve detta men håper folk skjøner ka eg meiner. Quote
Simen Arntsen Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Vito, både 639 og 447 (veit ikkje kva for ein du har, 2014 kan vere begge), har Eberspächer ca 5kW dieselvarmer med aktivering av varmeapparatet. Dvs vifta skal starte automatisk. Men den startar ikkje nødvendigvis med ein gang varmaren startar, viss det er veldig kaldt. Quote
Stigd74 Posted December 30, 2021 Author Posted December 30, 2021 Takk for svar. Har du peiling på kor lenge ca det går før den starter. Har testa den i 5-6 minus men kansje ikje venta lenge nok kansje. Quote
Simen Arntsen Posted December 30, 2021 Posted December 30, 2021 Vifta burde starte innan nokre få minutt, men eg har aldri tatt tida på det, og pleier ikkje å vere i bilen når eg startar den... Det er viktig å ikkje stoppe varmaren rett etter start. Når den er starta bør den få gå til den er skikkeleg varm, slik at den ikkje sotar ned. Helst 20 minutt+. I 5-6 minus skal rutene vere isfrie omtrent etter 20-30 minutt, viss klimaanlegget er stilt til ca 22 grader. Quote
Burre Posted March 17, 2022 Posted March 17, 2022 Har en 2014 mod. Har ikke merket at vifta starter automatisk jeg heller. Er ingen problem når jeg er i bilen å starter. Er selvfølgelig irriterende når mann bruker fjern kontrollen. I praksis er fjernkontrollen ubrukelig uten auto start av vifte. Quote
Recommended Posts