Frode Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Sjekk frontlyktene, uten rails på taket, Recaro el skinnstoler, E500 skjermer, regulerbare chamerpalter fremme og MAE felger, kan det bli bedre...... Er det noen som vet hvordan en Toyota Majesta ser ut...??? http://homepage3.nifty.com/s124factory/toku.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Dette skal være Toyota Crown Majesta.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 'LITT' justeringsmuligheter på de setene.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Fet bil og fy flate så mange knapper det var på setene....Det eneste å påpeke er frontlyktene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Flott bil, men litt mye wood dill synes jeg da. Kjekk løsning for å fikse camber på fremvogna (Frode, du syke opp Johnny til et par timer bak dreiebenken) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ms V-max Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Tør ikke tenke på hva de setene der veier....Veide interiøret i bilen min forleden........160kg Det er 100kg for mye spør du meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Rive ut baksetene og passasjersetet og erstatte med bur da?Trenger vel bare noen tynne plater på dørene også? hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Det eneste å påpeke er frontlyktene. Syntes lyktene var glimrende jeg.... Tør ikke tenke på hva de setene der veier.... Tror nok de Recaro setene veier betydelig mindre enn de elektriske setene vi har.... Rive ut baksetene og passasjersetet og erstatte med bur da? Trenger vel bare noen tynne plater på dørene også? hehe Å ødelegge hele bilen...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted May 13, 2005 Share Posted May 13, 2005 Dra meg i løgen! Den der må ver någe av d råaste S124 karrosset som går på veiene her i verden!!! Gjorde isje någe md MAE Crown-jewel 1 felger heller, hehe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Palmo123 Posted May 13, 2005 Share Posted May 13, 2005 Drit fet kjærre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Bilen var kjempepen, men de frontlyktene var bare ekle... Passer ikke Mercedes i det hele tatt og ligner ikke på noe Mercedes har laget tidligere heller. Interiøret var fett, men ser at setene er tatt fra en coupé ellernoe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts