Erik dahle Posted December 6, 2021 Posted December 6, 2021 Hei, eg skal bytte seter i min Mercedes w211 sedan fra preface delskinn til facelift fullskinn, noen som veit om det vil oppstå noen problemer eller passer det som det skal? Takker for svar😁 Quote
utlending Posted December 6, 2021 Posted December 6, 2021 (edited) 6 hours ago, Erik dahle said: Hei, eg skal bytte seter i min Mercedes w211 sedan fra preface delskinn til facelift fullskinn, noen som veit om det vil oppstå noen problemer eller passer det som det skal? Takker for svar😁 Du må sjekke kontaktene nøye under sete. Jeg prøvde også bytte fra samme årsmodell, men kontaktene var litt annerledes. Når jeg slått på varmen da blinket knappen litt, og så skjedde ingenting... Edited December 6, 2021 by utlending Quote
Sven Håkon Posted December 6, 2021 Posted December 6, 2021 Det er mange variabler her, men airbagrelaterte komponenter er antakelig de mest avgjørende - resten kan du muligens kode deg bort fra. Quote
Recommended Posts