Hans-Petter Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 til helgen er det jo Rudskogen. så da lurte jeg på om noen av dere her i klubben kommer.
Alexander Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Harry Potter på fredag og så skal jeg sitte resten av helgen og grue/glede meg til unge nr. 2 blir født på mandag etter klokka 07.00 en dag....
Hans-Petter Posted July 9, 2007 Author Posted July 9, 2007 heahea nå satt jeg pinade å lo her! gratulere på forhånd da!
Guest 2271 Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Det blir nok ingen Rudskogen på meg... Viktigste grunnen er at jeg skal i bryllup til en fetter i Stavanger på lørdagen, så skal jeg jobbe i Stavanger mandag og tirsdag kveld....!! Tredje grunnen - som nesten er den viktigste(!! ) er at stereo`n i bilen ikke er ferdig bygd!! MÅ nesten prøve å bli ferdig med den innen Kristiansands-treffet 11. august!
Thomas Madsen Posted July 10, 2007 Posted July 10, 2007 Harry Potter på fredag og så skal jeg sitte resten av helgen og grue/glede meg til unge nr. 2 blir født på mandag etter klokka 07.00 en dag.... Også klarer du ikke å kline Rudskogen innimellom ????
Olav Posted July 12, 2007 Posted July 12, 2007 Jeg har fri i helga og bor en god halvtime unna Rudskogen, men skal jeg på Gatebil? =;
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now