Guest K.E. Sjursen Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Selger påstår at de er originale Mercedes-felger.. men det kan det ikke være (mener jeg). Men hvilken produsent er dette og er det bra nok kvalitet? Noen som har sett slike "Mercedes"-felger på nært hold? Foruten inskripsjonen, er det noen måte en ser at dette ikke er AMG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bamzemums Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 hvis det ER ///AMG så vil det være en amg logo på felgene å det er det ikke på disse ser det ut for Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jørn-Flemming Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Og hvis det er MB-original vil de vel ha et MB-typisk delenummer på innsiden. (Og jeg tror ikke KBA-nummer o.l. nummerering av felgene viser på utsiden av ekte MB-felger?) Men kvalitet og originalitet er ikke nødvendigvis to sider av samme sak. Felgene kan være "like gode" om de ikke er originale. Poenget er omtrent som med ekte og falske merkeklær. De falske kan også ha en veldig god kvalitet - men heter Plado i stedet for Prada. Hvis du skal ha en HELT original bil holder det likevel ikke med kopier. Hvis utseendet er nok holder kopier lenge. F.eks. lager tyske RIAL noen fine AMG-kopier. Jeg tror ikke det er noe å si på kvaliteten der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Det værste her her inskripsjonen. Mercedes med en helt feil skrifttype. Mercedes har ikke levert noe slik, og vil nok heller ikke finne på noe slik. AMG hadde slike felger med AMG-logoen innstøpt, men dette blir helt feil.Det lyser "jalla" lang vei. Hadde den enda vært foruten dette så kunne det gått an. Men kvaliteten er det vanskelig å uttale seg om utifra bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K.E. Sjursen Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Hadde selvfølgelig vært best om det hadde vært originale AMG. ..men skal vurdere de allikevel. Ser fine ut. Hvis de er fine og hvis han gir meg en god pris så kanskje jeg slår til. Tror ikke de blir helt feil på bilen min nei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts