Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gjester har ikke adgang til å poste meldinger med linker i. Det gir ingen god feilmelding, men det skal vi prøve å får ordnet.

Dette er for å forhindre spam på forumet.

• 3 months later...
Guest Finn O. Aasen
Posted

Har i lengre tid forsøkt å registrere meg, men det er ikke mulig. Hvorfor ikke, er nye medlemmer uønsket?

Posted

Kun medlemmer i MB Entusiastklubb er registrerte brukere på forumet. Hvis du melder deg inn i klubben nå får du i tillegg til full tilgang på forumet medlemskap ut året samt hele neste år for 450 + 50 i innmeldingsavgift. Dette inkluderer abbonement på Auto Motor og Sport samt MB Tidende nr. 3 og 4 i år samt alle 4 nummer til neste år. Samt en haug med gode samarbeidsavtaler.

• 4 months later...
Guest frafoss
Posted

Kun medlemmer i MB Entusiastklubb er registrerte brukere på forumet. Hvis du melder deg inn i klubben nå får du i tillegg til full tilgang på forumet medlemskap ut året samt hele neste år for 450 + 50 i innmeldingsavgift. Dette inkluderer abbonement på Auto Motor og Sport samt MB Tidende nr. 3 og 4 i år samt alle 4 nummer til neste år. Samt en haug med gode samarbeidsavtaler.

Er AMS inkluderti i innmeldingsavgiften? Er det i såfall den norske utgaven? Spør ettersom jeg fkk abonnement på dette i julegave :D

Posted

Er AMS inkluderti i innmeldingsavgiften? Er det i såfall den norske utgaven? Spør ettersom jeg fkk abonnement på dette i julegave :D

AMS koster nok vesentlig mer enn innmeldingsavgiften på 50,- . Det er inkludert i prisen du betaler hvert år. Det er snakk om det norske. Det du kan gjøre, er å avbestille abbonementet du har, da får du tilbakebetalt det som er til overs, også bruker du (deler av?) det til å melde deg inn i klubben :-)

• 3 months later...
Guest fjells
Posted

Har prøvd å registrert med som medlem av MBentusiastklubb. Har fått bekrefta på mail at eg er blitt medlem men korleis får eg brukernavn, samt passord? Får ikkje logge meg inn og har visstnok ikkje tilgang til å registrere meg på forumet står det :?

Posted

Har prøvd å registrert med som medlem av MBentusiastklubb. Har fått bekrefta på mail at eg er blitt medlem men korleis får eg brukernavn, samt passord? Får ikkje logge meg inn og har visstnok ikkje tilgang til å registrere meg på forumet står det :?

Hvis du har sendt innmeldingen siste uka så vil du i løpet av veeeldig kort tid motta en giro for 2. halvår 2008.

Når den er betalt så oppretter jeg ditt brukernavn og passord som du vil få tilsendt på epost...

• 1 year later...
Guest Thomas
Posted

Er det dog lov å skrive wwwdotgmaildotcom? eller er det brudd på reglemanget?

Posted

Det finnes noen alternative måter å legge inn webadresser, som den du tok, eller mellomrom istedet for punktum, evt. fjerne htt....www funker og noen ganger.

Dette er gjort mange ganger, og ikke sett noe kjeft for det, så antar at så lenge det ikke er noe dritt, så er det helt greit.

Posted

Er det dog lov å skrive wwwdotgmaildotcom? eller er det brudd på reglemanget?

Neida, du er hjertlig velkommen til å legge inn alle kombinasjoner forumet vil godta. Dette er KUN gjort for å hindre spam, noe det gjorde veldig effektivt.

Guest torgeir
Posted

Gjester har ikke adgang til å poste meldinger med linker i. Det gir ingen god feilmelding, men det skal vi prøve å får ordnet.

hei. sett i noen poster at det skal finnes en tråd som heter "gjør det selv"

noen som har sett den noen sted?

Posted

hei. sett i noen poster at det skal finnes en tråd som heter "gjør det selv"

noen som har sett den noen sted?

De er nok "lukket" for medlemmer :-)

Guest torgeir
Posted

men den finnes? : P

noen som gidder å se for meg?

Posted

Du kan stole på Thomas når han sier den finnes.

"Gjør det selv" og "medlemmenes forum" er ikke synlig før du logger inn med en medlemskonto.

Guest torgeir
Posted

Det er en del av forumet her som heter Gjør det Selv (DIY) ja..

takker og bukker...

synes bare det er litt irriterende å måtte melde seg inn før man er mb eier for å få startet prosjektet hehe men d er peanuts får ønske meg det til 9 ende mai istedet av sjefen hehehe

Posted

Det er en del av forumet her som heter Gjør det Selv (DIY) ja..

takker og bukker...

synes bare det er litt irriterende å måtte melde seg inn før man er mb eier for å få startet prosjektet hehe men d er peanuts får ønske meg det til 9 ende mai istedet av sjefen hehehe

Noen fordeler må jo medlemmer ha på forumet også.

Guest torgeir
Posted

Du kan stole på Thomas når han sier den finnes.

"Gjør det selv" og "medlemmenes forum" er ikke synlig før du logger inn med en medlemskonto.

missforstod jeg da.. lang dag osv.. vet nå ialle fall det finnes : )

vennelig hilsen mb bil eier to be hehe

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...