Jump to content

Gaucho Grande el. jeep for barn, erfaringer??

Recommended Posts

Posted

Var på Toys´r´us en tur idag :roll:. Der sto det utstilt en Gaucho Grande elektrisk jeep i "Silver edition".

Har kikket en stund på en slik bil, men dattera mi er litt for liten enda.

Men er det noen her som har noen erfaringer med slike jeeper?? Noen som har/har hatt?? Solid??

Så at det gikk an å få tilhenger også med samme hjul på til Gauchoe´en :wink:

Virker helt RÅÅÅÅ denne jeepen, som har plass til 2 barn samtidig. Den har 2 gir forover, samt revers. Bilen kan gå inntil 11 km/t!!! (Men 2. gearet kan koples ut slik at den kun går i ca 3,5 km/t)

30_-1816795333.jpg

Posted

Har ikke eid Gaucho selv, men mener bestemt at det er samme merke som ofte er i bruk som "utleiebiler" på diverse ambulerende tivolier og slikt. Det tyder vel på at de er laget for å tåle en trøkk.

Ellers fins det jo også elektriske slike:

t_554.jpg

Posted

Ellers fins det jo også elektriske slike:

t_554.jpg

Jo, men hun har en vinrød slik en trøbil. Gidder liksom ikke ha en med trøer og en med motor.

Posted

Jo, men hun har en vinrød slik en trøbil. Gidder liksom ikke ha en med trøer og en med motor.

Ja, det burde jeg jo visst...  :D :D

Posted

Tror den er ganske solid, og du har jo garasje, så løp og kjøp. Datteren min har hatt lyst på sånn en siden hun var to, på Kreta. Der prøvde hun en lignende, litt mindre, som hun kjørte inn i butikkhyllene med. Kjøper du, så kommer hun garantert på besøk, og tar vel med resten av oss også. :lol:

Posted

Unger blir aldri for små til slikt så lenge de kan gå, Charlie. Fedre kjøper racerbaner til ungene sine på ettårsdagen eller før for de har en grunn, så. Selv kjøpte vi full pakke med playstation2 til Vanessa når hun var fire. Dvs. Singstar, dansematte, pluss Lynet McQueen.

Nå begynner jeg å få problemer med å hamle opp med henne på TEKKEN5, og hun blir fem den 19. :lol:

Så snart kjører vel datteren din forbi deg i en Gaucho? :lol:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...