Jump to content

Landstreff.....2004?

Recommended Posts

Guest Kenneth Biff
Posted

Takk for en meget hyggelig helg. Takk til styre og stell og alle som har vært med å arrangere dette uoverkommelig vellykkede landtreff.

Forresten FOTOAPPARAT FUNNET!! Jævlig kult et faktisk...uansett ..jeg tok en titt på bildene, og nå vet jeg litt av hva som skjedde på nachspillet..kremt. Vakke mye stjerneprat der nei. Men derimot SMARTfører med promillerekord og landstreffvinner med lettere sovesyke:o) Uansett, det var ikke mulig å tyde hvem som eier kaeraet ut i fra bildene, så hvis du eller du ringer meg (22 19 55 10) og forteller hva slags kamera det er ( fabrikat, modell, o.s.v.), så kan du hente her hos Berg Automatservice, eller jeg kan sende til deg hvis du bor langt oppi gokk. Jepp. og takk igjen, vi ses neste år.

Mvh

K.Lauritzen

Guest Bjørn Mohn
Posted

Hallå Kenneth! Høres ut som kameraet til hr. Kjøhl ja... Lett å glemme når man går til frokost UTEN å sove først :lol:

Guest Ronnie Westpold
Posted

Ja tusen takk til styret og lokallagene som arrangerte dette treffet. Det var sinnsykt morro. Gleder meg til neste år allerede :klapp: :klapp: :klapp:

Tusen takk også til de som stemte på bilen min. det var utrolig kult :mrgreen:

Også veldig morro å treffe andre i klubben som man bare kjenner fra

forumet. :D

Posted

8) Hei 8)

Dette var mitt tredje landstreff med klubben og jeg må si att så mange nyyyydelige biler er det lenge siden minne øyne har skuet, kjempehyggelige mennesker som jeg fikk gleden av å hilse på igjen pluss noen nye, Det var et utrolig flott landstreff vil jeg si da også været var med oss denne gangen, Jeg koste meg virkelig hver dag fra torsdag ettermiddag da vi dro til jeg var hjemme igjen på søndag kveld og det tror jeg ikke jeg er alene om og derfor Gleder jeg meg allerede til neste års landstreff da Dette var knall bra, vil også gi en honnør til de som kom langveis i fra tenker da spesielt på våre utenlandske stjerne venner som ser ut til å bli stamgjester hvert år og flere og flere for hvert år som går dette er utrolig gøy synes jeg men det Hadde vert litt morsomt og vist hva Steve og de andre mener om oss sånn sammenlignet med det store utland da jeg mener att han har vert rundt omkring en god del og sett mye av Mb treff etter som jeg har forstått kanskje du kan hjelpe meg litt der Sven Håkon :?: :?: du som kjenner han syns han/de dette er bra greier :?: :?: , Synes også vårt besøk av 190 klubben var veldig bra og med godt oppmøte, Det eneste jeg vil si til medlemmene som er på landstreff er møt opp på årsmøte da det er der vi kan få fram våre meninger og valg da jeg syns det er litt :o med så få tilstede av så mange som var kommet til Gol,

8) Max. Landstreff 8)

Posted

@Johnny; Steve har etterhvert vært på treff i mange forskjellige land (Nederland, Tyskland, Storbritannia, Norge samt USA) - han sier alltid at det norske er det som er best organisert, så jeg tror han er fornøyd :D Alle lot til å ha hatt en skikkelig fin helg, så en gjentakelse er slett ikke utenkelig nei - håper bare at tyskeren med 190 hadde det greit, må jo ha vært litt stusslig sånn helt alene (skal inn på www.w201.com og se hva han skriver nå forøvrig). ;)

Synes det er flott at klubben er åpen og gjestfri overfor gjester, vet om flere andre klubber som er for "eksklusive" til å åpne for besøkende...

Posted
@Johnny; Steve har etterhvert vært på treff i mange forskjellige land (Nederland' date=' Tyskland, Storbritannia, Norge samt USA) - han sier alltid at det norske er det som er best organisert, så jeg tror han er fornøyd :D Alle lot til å ha hatt en skikkelig fin helg, så en gjentakelse er slett ikke utenkelig nei - håper bare at tyskeren med 190 hadde det greit, må jo ha vært litt stusslig sånn helt alene (skal inn på www.w201.com og se hva han skriver nå forøvrig). ;)

Synes det er flott at klubben er åpen og gjestfri overfor gjester, vet om flere andre klubber som er for "eksklusive" til å åpne for besøkende...[/quote']

Hei igjen

Dette er flotte tilbakemeldinger, Når det gjelder han tyskeren er jeg også litt usikker så vi får håppe att han hadde det bra.

Max. R

Guest Sebastian
Posted

Jeg fikk desverre ikke reist opp på landstreffet pga jobb :cry: . Men er det noen som har lagt ut bildene de har tatt på nette?? :)

Posted

Hei igjen

Dette er flotte tilbakemeldinger' date=' Når det gjelder han tyskeren er jeg også litt usikker så vi får håppe att han hadde det bra.

Max. R[/quote']

Leste litt på det Nederlandske klubbforumet, hvor Steve skriver følgende "Menige club kan nog heel wat leren van de Noorse organisatie...de meeting daar was beter dan die waar ik in het verleden heen ben geweest (de AMGOCE meeting buiten beschouwing gelaten...die was ronduit perfect); zowel in Nederland, Duitsland, Engeland en de US... "

Kjapt oversatt sier han da altså at "mang en klubb har noe å lære av hvordan de norske treffene arrangeres, treffene der var bedre enn noen andre treff jeg har vært på rundt omkring i verden (med unntak av et arrangement av den Europeiske AMG-klubben)."

Her gjentar han altså det han sa til meg, så jeg er temmelig sikker på at han mener det :D Resten av tråden er dog her: http://www.mercedesbenzclub.nl/forum/viewtopic.php?p=9636#9636

Hva gjelder tyskeren med 190en later også han til å være storfornøyd, og på et par av de tyske (www.w201.com og www.mercedes-forum.com) antyder han at han nok kommer neste år også.. ;)

Posted
Titta på den nederlandske tråden og jeg skjønte ærlig talt ikke en dritt... :? Bra at de er fornøyde i hvert fall!

Hehe, bruk tysk-, engelsk- og norskkunnskapene så stokker det seg etterhvert :D

Posted

Jeg klarte fint å skjønne det avsnittet du oversette fra Steve, men resten har jeg nok litt trøbbel med.. Jaja, de prater vel stort sett om det samme som her. :lol:

Posted
Jeg klarte fint å skjønne det avsnittet du oversette fra Steve' date=' men resten har jeg nok litt trøbbel med.. Jaja, de prater vel stort sett om det samme som her. :lol:[/quote']

Hehe, det er visst en del diskusjoner om det var verdt pengene o.l. - lederen av klubben sier at han kunne fått en uke på Kreta for det samme osv...

Posted

Hehe' date=' det er visst en del diskusjoner om det var verdt pengene o.l. - lederen av klubben sier at han kunne fått en uke på Kreta for det samme osv...[/quote']

Men, kan du se på masse rå Mercedeser på Kreta?

Posted

Det samme tenker jeg :P Lederen er en skrue dog, ikke noen vits i å høre på ham :D Tipper det blir enda større internasjonalt oppmøte neste år - på de tyske forumene er det flere som lurer på totale reiseavstander, priser osv... ;)

• 3 weeks later...
Guest Tonny Solem
Posted

Jeg så det ble tatt opp en del video på landstreffet,og lurte derfor på om

det vil komme en DVD fra årets treff.( Ble filmet en god del i fjor også

kan jeg huske.)Hadde hvert morro å hatt noe slikt,og så kan det jo bli

noen ekstra kroner i klubbkassa også av sånt. :D

Hvordan gikk/går det egentlig med dette kalenderprosjektet?? :?:

Her er det jo ting klubben kan tjene litt penger på,så jeg er bare

nyskjerrig om det er noe på gang ang dette??? :?:

Jeg har bare så lyst på DVD og kalender. :wink:

Guest Thomas Kaarud
Posted

Om man vil trekke mer folk så burde man kanskje vurdere å holde treffet på et sted som er litt mer sentralt og tilgjengelig enn Gol. Hva med Kristiansand? Det hadde i allefall vær midt i blinken for våre venner fra sør og dessuten er det midt mellom øst / vest. Da kunne til og med jeg fått tillatelse fra kona.

Guest Tonny Solem
Posted

Gol er på en måte sentralt i forhold til medlemsmassen,det ligger nesten

midt i sørnorge,slik att de aller fleste kan komme på treffet uten å kjøre

alt for langt.( 40-50 mil kan man jo regne med.)

Kristiansand er jo IKKE så veldig sentralt med tanke på at det er best

å ha ett treff i sentum av landet( Sørnorge :wink: ) og ikke helt i

"utkanten"om du forstår hva jeg mener. 8)

• 9 months later...
Guest Tonny Solem
Posted

En gammel tråd,men jeg prøver igjen likevel.( fikk ikke svar sist. :wink: )

Jeg har sett at det er flere som har filmet under treffene,og lurer

derfor på om det vil bli laget en DVD fra årets treff,eventuelt fra andre

treff også.

Har ikke videokamera selv,så det hadde vært fint å dratt frem en DVD

nå og da og fått sett på alle de fine bilene i klubben.

Som jeg skrev litt ovenfor så er jo dette inntekter til klubben også.

Synspunkter??

Posted

Hmmm ja, jeg filmet litt i fjor og fikk hjelp til å feste dette til en DVD - plate.

Nå er ikke mine filmkunnskaper direkte imponerende, slik at selve kvaliteten var ikke noe å skryte av.

Håper å kunne vise den her i lokalmiljøet i hvert fall, som lokkeagn for de vi har. Samt mimring rundt tidligere tider selvsagt . :D