Guest Espen Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Jeg vet det er litt håpløst å bedømme ut i fra bilde, men lar dette seg fikse uten å sveise etc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Tenker på helt nederst til høyre i hjulbuen, der ett lite stykke er borte. Evnt hva gjør man for å dekke dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Skal det holde lengre enn noen uker bør du sveise ja. Hurtigreparasjon er sparkel og lakk, evt hjulbuelister. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 - Sandblås inni og utpå. Blås helt rent. (utstyr og sand får du for en billig penge på Biltema, ikke bruk punktblåser med retur på slike jobber)- Billig Einhell kompressor får du på OBS/Mega (kjakt å ha i ettertid)- Fibersparkel (også Biltema) sparkles på en side av gangen. Hold i mot med duct tape eller tilsvarende på motsatt side. - Puss, grunn og lakk/tynn tektyl. Smør gjerne over med et tynt lag grease inni hjulhus og i kufferten. Gjør du dette skikkelig holder det lenge. Lykke til ! Edit: dersom rusta ikke er i at avgrenset område har du et større problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Hmmm, det var bare en bil jeg har tittet på som nå er blitt uaktuell. Men takk for svarene. Det var det jeg regnet med. Havner antakeligvis opp med en -85 230TE med manuell og lyslys GRØNNaktig farge i morgen hvis bilen virker like hel og pen som på bilde. @bska: hadde vært artig å fått sett noen bilder av -68 modellen din... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts