escrimadoren Posted October 18, 2021 Posted October 18, 2021 Så vidt jeg vet ble ikke dette montert originalt på w163, og de som monterer webasto lokalt her vil ikke dele "hemmelighetene" sine:-) så....om det er noen der ute, som har en webasto thermo top montert i sin gamle w163 270cdi så er jeg villig til å betale for detaljerte bilder av oppsettet (lokasjon av varmer, slangeopplegg osv). Quote
Olaf Posted October 21, 2021 Posted October 21, 2021 Jeg har en varmer i min, men jeg har bare slått den på og av og konstantert at den virker. Jeg aner ikke fabrikat, men kan se om det er noen merker på den. Det som er noe skit med monteringen, er at den sitter skrudd fast i dekselet som går rundt batteriet, så det å få batteriet ut og inn er veldig tungvint. Har du noen bilder av din varmer, så jeg ev. kan sammenligne? Med vennlig hilsen, Olaf Quote
escrimadoren Posted November 6, 2021 Author Posted November 6, 2021 Hei Olaf. Merker er ikke sø nøye. Det ser jeg på bildet. Har også tenkt å lage en brkaett of feste den der. Kunne du tatt noen bilder av oppsetter på kjøleslanger så hadde det vært veødig hjelpspomt. Er dpseringspumpen for diesel montert i motorrom eller ved tank? Takk for svar Quote
Olaf Posted November 9, 2021 Posted November 9, 2021 Du må vente litt på bilder, det er jo så jæ....g trangt der! Har du en varmer? Hvis ikke kan du få kjøpe min billig, jeg behøver den ikke der jeg bor. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
escrimadoren Posted November 13, 2021 Author Posted November 13, 2021 😄😄😄 sikkert trangt der ja..... Trenger bare av der kjøleslangene går inn på webasto, og ut. Slik at jeg ser koblingen og hvor i sløyfa den står montert😄 Quote
Recommended Posts