Guest Ronny Posted July 1, 2007 Posted July 1, 2007 Har ikke noe lys i instrumentpanelet og heller ikke i noen av knappene i midtkonsollen, bare lys i knappen for varme trådene i bakrute og lys i nødblink når jeg slår den på, har sjekket pærer og ingen er ødelagte, hva kan være galt, noe med dimmeren kansjke? Er det den knappen der som du nullstiller trippteller ved å trykke den inn. Den knappen som er til venstre på instrument panelet.
Jens Honoré Posted July 1, 2007 Posted July 1, 2007 Meget sansylig att det er dårlig kontakt i dimmeren i instrument panelet.
Guest Ronny Posted July 1, 2007 Posted July 1, 2007 Okay, dimmeren er det den knotten som er på venstre side av instrument panelet, samme type knott som den du stiller klokken med??
CHARLIE Posted July 4, 2007 Posted July 4, 2007 Det var dårlig kontakt i denne dimmer-bryteren på begge de to W123 og de to W126 bilene jeg har hatt. Vri dimmeren forsiktig frem og tilbake i mørket, så vil du nok komme til et punkt som det lyser . Det beste er jo selvsagt å få denne dimmeren skiftet, men jeg aner ikke hva det koster eller hvor mye arbeid det er.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now