Guest 300TDT Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 http://www.dinside.no/php/art.php?id=213191Om jeg bare finner igjen den millionen jeg forla ved siste flytting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tonny Solem Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Har irritert meg lenge på dette med 4Matic Mercedeser.Du får kun 4Matic på de dyre modellene,altså de med store motorer,ogdet er noe forbanna dritt spør du meg. Hvorfor ikke gjøre det tilgjengelig i de fleste modeller,og ihvertfall alleC og E Klasser.Må si jeg "misunner"litt Audifolket der,og bare derfor.De leverer joQuatro på symaskinmotorer også,og der tror jeg også Mercedes villekapret en god del kunder hvis de la til rette for 4Matic i mindre motorer.Det er jo nesten håpløst å kjøpe en brukt 4Matic her til lands,da dissebilene var svindyre ny,og derfor lite biler på markedet.Om jeg bare finner igjen den millionen jeg forla ved siste flytting.Og finner du enda en,så kunne jeg også tenkt meg en slik bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Har irritert meg lenge på dette med 4Matic Mercedeser.Må si jeg "misunner"litt Audifolket der' date='og bare derfor.De leverer joQuatro på symaskinmotorer også,og der tror jeg også Mercedes ville[/quote'] minste audi med quattro er vel 2.0FSITurbo med 200 hk. Husk at det er bare i Norge at det er så svinedyrt med stor motor. Tror nok ikke BOS hadde hatt noe i mot en C/E 220 cdi 4matic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 minste audi med quattro er vel 2.0FSITurbo med 200 hk. Husk at det er bare i Norge at det er så svinedyrt med stor motor. Tror nok ikke BOS hadde hatt noe i mot en C/E 220 cdi 4matic.Eheemmm, Audi leverte quattro til mange forskjellige motoralternativer. Bla TDI og 1.8l 125 hk motor frem til inntil nylig. Nå er det vel 130 hk diesel og 1.8l 163 hk bensin som er minstekravet enn så lenge.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Raske og lite tørste Utstyrt med disse motorene blir E-klasse effektive langturscruisere. En Mercedes E 320 CDI satte nylig verdensrekord i utholdenhet under kontroll av FIA. Det skjedde på bane i Laredo i USA. Bilen tilbakela på 30 dager 160.000 kilometer med en gjennomsnittshastighet på 224 kilometer i timen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Hadde de fortsatt hadde de kjørt nesten 2 millioner km på ett år....Eller nesten 50 ganger jorda rundt...Lurer på hvordan salgsannonsen der ville sett ut? Neppe pent kjørt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Lurer på hvordan salgsannonsen der ville sett ut? Neppe pent kjørt.... Langkjørt en-eiers bil, kun EN kaldstart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Lurer på hvordan salgsannonsen der ville sett ut? Neppe pent kjørt.... Langkjørt en-eiers bil' date=' kun EN kaldstart. [/quote'] Ikke minst : oljeskift hver dag Det hadde vært en kul test, satt en haug biler på noe sånt, og se hva som måtte byttes av diverse ting og tang. Kunne blitt noen artige salgsannonser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.