Joakim Bjerkmo Posted June 29, 2007 Posted June 29, 2007 hei har sett flere 124 biler med sølv interiør!dette int. synes jeg er meget pent g er noe jeg har lyst å kjøpe;)men da kommer problemet vett. hvor i F*** får man kjøpt noe slik?? bruker bilder fra BEN sin bil som har slikt int. men ikke husker hvor han skaffet det;) noen andre som vet. her er linkhttp://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=14521.0 flott bil også, bør kjøpes av en i klubben,for alle vet at 124 er best;) mvh joakim
FrodeS Posted June 29, 2007 Posted June 29, 2007 TRYKK PÅ MEG Kan ikke helt skjønne hvorfor du vil ødelegge interiøret ditt. Jeg har nøttetre til dørene, da mangler du bare resten så har du nydelig tre-interiør! SÅNN skal det se ut inni en 124
Joakim Bjerkmo Posted June 30, 2007 Author Posted June 30, 2007 joda!koster et sånn komplett sett da?har meget lite utstyr i min bil da! racer bil det vettu! så trenger ikke mange hull i min da!(får meg hull andre plasser) luxus line fører vel slike godbiter eller? mvh joakim
FrodeS Posted June 30, 2007 Posted June 30, 2007 joda!koster et sånn komplett sett da?har meget lite utstyr i min bil da! racer bil det vettu! så trenger ikke mange hull i min da!(får meg hull andre plasser) luxus line fører vel slike godbiter eller? mvh joakim Nytt er svinedyrt, men det er jo ikke umulig det kan skaffes noe brukt. Jeg fikk tak i et sånt sett en gang, som jeg solgte for 1500,-
Rolf Åge Posted June 30, 2007 Posted June 30, 2007 vist du klarer deg med hull til hemoride grill nede å uten hull til air condtion, har jeg fra en 88 mod
Joakim Bjerkmo Posted June 30, 2007 Author Posted June 30, 2007 sleng ut et bilde da!så jeg vet hvor hullene er da!meget interisert!og av nusjerrighet hva er hemoride grill?
Rolf Åge Posted July 1, 2007 Posted July 1, 2007 hemoride grill er setevarme.. har noen bilder men finner dem ikke i farta.. kommer med dem senere
Joakim Bjerkmo Posted July 1, 2007 Author Posted July 1, 2007 hemoride grill er setevarme.. har noen bilder men finner dem ikke i farta.. kommer med dem senere supert!
FrodeS Posted July 1, 2007 Posted July 1, 2007 hemoride grill er setevarme.. har noen bilder men finner dem ikke i farta.. kommer med dem senere supert! Husk at '88 ikke har treverk på dashen.
Joakim Bjerkmo Posted July 1, 2007 Author Posted July 1, 2007 hmm.det viste jeg ikke..;)lærer noe nytt hver dag!jeg har jo 86 jeg har treverk over alt bortsett fra dører da..hmm
Rolf Åge Posted July 1, 2007 Posted July 1, 2007 tror de har litt med utstyrsnivået på bilen å gjøre.. noen hadde de og noen ikke.. har et dasj bord fra en 87 230te å der er de åp limt treverk..
FrodeS Posted July 1, 2007 Posted July 1, 2007 tror de har litt med utstyrsnivået på bilen å gjøre.. noen hadde de og noen ikke.. har et dasj bord fra en 87 230te å der er de åp limt treverk.. Akkurat. Før facelift kunne man få pålimt treverk, mens etter facelift er det "innebygget"
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now