Jump to content

Recommended Posts

Posted

hei har sett flere 124 biler med sølv interiør!dette int. synes jeg er meget pent g er noe jeg har lyst å kjøpe;)men da kommer problemet vett. hvor i F*** får man kjøpt noe slik?? :?

bruker bilder fra BEN sin bil som har slikt int. men ikke husker hvor han skaffet det;)

noen andre som vet.

her er linkhttp://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=14521.0

flott bil også, bør kjøpes av en i klubben,for alle vet at 124 er best;);)

mvh joakim

Posted

joda!koster et sånn komplett sett da?har meget lite utstyr i min bil da! racer bil det vettu! så trenger ikke mange hull i min da!(får meg hull andre plasser) 8)

luxus line fører vel slike godbiter eller?

mvh joakim

Posted

joda!koster et sånn komplett sett da?har meget lite utstyr i min bil da! racer bil det vettu! så trenger ikke mange hull i min da!(får meg hull andre plasser) 8)

luxus line fører vel slike godbiter eller?

mvh joakim

Nytt er svinedyrt, men det er jo ikke umulig det kan skaffes noe brukt. Jeg fikk tak i et sånt sett en gang, som jeg solgte for 1500,-

Posted

hemoride grill er setevarme..  har noen bilder men finner dem ikke i farta.. kommer med dem senere

supert!

Husk at '88 ikke har treverk på dashen.

Posted

tror de har litt med utstyrsnivået på bilen å gjøre.. noen hadde de og noen ikke.. har et dasj bord fra en 87 230te å der er de åp limt treverk..

Posted

tror de har litt med utstyrsnivået på bilen å gjøre.. noen hadde de og noen ikke.. har et dasj bord fra en 87 230te å der er de åp limt treverk..

Akkurat. Før facelift kunne man få pålimt treverk, mens etter facelift er det "innebygget"

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...