Jump to content

Lys i konsoll

Guest Silver

Recommended Posts

Guest Silver

Er ny her på forumet men har ikke visst om klubben før. Har et problem med lyset i konsollen på min e220 94-mod. Lyset i dashbordet virker men ikke i midtkonsollen. Har forsøkt å skifte pærer men det ser ikke ut til at de er istykker. Noen som har hatt samme erfaringen? Veldig takknemlig for svar.

Guest Eivind Soltvedt

Må dra ut kombiinstrumentet, bak der er det en rød liten sak som fungerer som sikring..Koster 28 spenn +mva hos autotrio!

Guest Silver
Må dra ut kombiinstrumentet' date=' bak der er det en rød liten sak som fungerer som sikring..Koster 28 spenn +mva hos autotrio![/quote']

Hva er kombiinstrumentet?

Må dra ut kombiinstrumentet' date=' bak der er det en rød liten sak som fungerer som sikring..Koster 28 spenn +mva hos autotrio![/quote']

Hva er kombiinstrumentet?

Det er den "kassa" alle instrumentene dine sitter i.

Jeg trodde den sikringen var til alt interiørlys, altså ville det også slukke i dashboardet hvis den var gåen.

Guest Eivind Soltvedt

Om reostat'en er gåen (den som justerer lysstyrke) så blir det mørkt overalt..

Bytta akkurat den røde sikringen selv, var kun mørkt i midtkonsoll, masse lys på speedometer og slikt

Guest Silver

Da betyr det at jeg må nappe ut speedometeret/instrumentene og skifte den røde "sikringen" hvis jeg har forstått det riktig.

Guest Espen
Da betyr det at jeg må nappe ut speedometeret/instrumentene og skifte den røde "sikringen" hvis jeg har forstått det riktig.

Ja