Bente1168 Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 Hei alle sammen, jeg kjøpte en ny firmabil. Det har blitt en Mercedes-Benz Vito Tourer 114 CDI / BT. Jeg er elektriker av yrke og må transportere verktøyene mine. Har noen erfaring med hyller for bilinteriør? Har den profesjonelt bygget eller bygget den selv? Jeg trenger noe trygt. Takk for hjelpen! Quote
Simen Arntsen Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 (edited) Har Sortimo i våre. Har rabattavtale der gjennom kjede (Elektrounion). Kan tilpassast akkurat slik du vil ha det med skuffer, hyller, boksar, etc. Sortimo er laga i hovudsak av aluminium og plast, så vekta er relativt lav. Leverast ihopskrudd, og med montasjeutstyr for montering i bil. Edited September 17, 2021 by Simen Arntsen 1 Quote
Bente1168 Posted September 23, 2021 Author Posted September 23, 2021 Hei Simen, tusen takk for tipset og bildene! Det ser veldig bra ut! Også flott at hyllene ikke er så tunge. https://www.mysortimo.no/no/produkter/bilinnredning Du fikk det gjort her, ikke sant? Jeg tror jeg får råd der. Takk igjen! Quote
Recommended Posts