Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som vet hvor man kan få tak i slike formstøpte bagasjeroms matter, i gummi.

Ser for meg at det er rimelig kjekt i disse tider når barnevogna skall inn og ut i alt slags vær.

Skulle hatt til en Pyssjå 306 og kansje min w202 også.

Posted

Vi kjøpte også en slik matte til S210en vår. Den fikk vi tak i orginalt hos MB, og den har vært helt uunnværlig med tanke på barnevogna som har vært ut og inn flere ganger til dagen.

Posted

Nå er litjen 12 dager, jeg har demontert vogna ned i atomer utallige ganger.

Tror ikke jeg holder ut så mye lengre før jeg må få tak i ei skikkelig stasjonsvogn. :lol:

Posted

Tror ikke jeg holder ut så mye lengre før jeg må få tak i ei skikkelig stasjonsvogn. :lol:

Jeg vet hva du snakker om. Jeg har ikke så mye større bagasjerom i min W140.

Løsningen er en S210!!! Der får du faktisk plass til 2 kombi-vogner  baki :shock: :shock:

Posted

Vi vurderer kansje den nye Outlanderen

Men jeg har fortsatt lyst på automat.

Synd Mercedes ikke har alternativet 4matic og diesel.

Posted

Mercedes har 4matic og diesel men da må du over på S211

Posted

Mercedes har 4matic og diesel men da må du over på S211

Eller en gammal S124 :shock:. Men man går jo ikke bakover i tid, så enig med deg, 2007 S211 8)

Men billig er det dessverre ikke. :(

Posted

Var vel litt kjapp i vendinga der. En del alternativ er det jo, men de ligger som sagt i en litt høy prisklasse.

Men om man går får en 4matic med noe større bensin motor. Da kommer man vel noe ned i pris, om man da bygger om den til gass?

Vil det være noe og hente der? En slik ombygning koster vel fort en 30lapper?

Skall sondere forumet litt for info om gassdrift.

Jeg må vel innrømme at jeg er litt redd for Mercedes enda, syns det er så trist og kjøpe "ny brukt bil" også må man begynne med den evige rustkampen.

Andre ruster jo de også, men...

Men øyner et håp for 211 etter 2004? Sjedde det ikke noe der? Galvanisering og Aluminium ble vel et tema?

Posted

Samme her, vel overlevde greit med en unge, kjærringa hadde stasjonsvogn nemlig, men w202 jeg hadde så måtte vogn tas helt ifrahverandre...

Jeg endte opp med S210 E320 4matic og er kjempefornøyd med den, går passe bra, bruker ca 1.2 på mila med min kjøring som ikke er alt for snill... Trøster meg litt med att jeg ikke har kjøpt meg 320 for å luske rundt i trafikken...

Posted

Samme her, vel overlevde greit med en unge, kjærringa hadde stasjonsvogn nemlig, men w202 jeg hadde så måtte vogn tas helt ifrahverandre...

Jeg endte opp med S210 E320 4matic og er kjempefornøyd med den, går passe bra, bruker ca 1.2 på mila med min kjøring som ikke er alt for snill... Trøster meg litt med att jeg ikke har kjøpt meg 320 for å luske rundt i trafikken...

Du har ikke vurdert gassdrift da Thomas? Ser på skiltet at det er over 12kr litern nå for 95'n.

Hehe...Samme som her da. Hu har jo den der Pyssjåen 306 Stasjonsvogn, men den er liksom ikke av de største den heller. Og føler at den er litt sån "blekk bil" har litt dårlig følese

for den i en krasjtest.

Men jeg får heller tenke slik, jeg er heldig som har bil i det heletatt. Det er jo en luksus ut fra avgifter og priser og dømme.

Bedre blir det ikke av at norge skall redde verden, og stå for den globale nedkjølinga.  :x

Posted

Du har ikke vurdert gassdrift da Thomas? Ser på skiltet at det er over 12kr litern nå for 95'n.

Tror bensinprisen skal gaaanske mye høyere opp før jeg går over til gass.. Er nå noe eget ved å høre kr. rulle når man er ute og kjører :-)

Tenker ikke så mye på det for å være ærlig... Da hadde jeg vel kjørt penere i trafikken og ikke klampa gassen i bånn så ofte jeg gjøre...'

Nå gikk jo jeg fra en w202 C180 og over til denne da, så man kan jo si det var litt morsomere å gi litt gass...

Hvis jeg skal bytte bil nå så blir det en S211 320CDI elns...  Men nå har vi akkurat kjøpt oss ny bil begge 2, (februar mnd) og nå har vi også kjøpt oss nytt hus så det blir nok en stund til jeg bytter bil igjen :-)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...