Guest Geir Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 Jeg har en -00 E 270 CDI der motoren går som en ho... på tomgang. Går ujemt og rister. Den har og noe rakling på visse turtall, dette både på varm og kald motor. Motoren drar som den skal ved kjøring. Den bruker litt mer diesel en vanlig. Har i dag vert på verkstedet for diagnosetest, men det finnes ingen feilkode. Den har gått 204000km. Er det noen der ute som kan komme med noen løsning på mine problemer så takker jeg for det.
FrodeS Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 Jeg har en -00 E 270 CDI der motoren går som en ho... på tomgang. Går ujemt og rister. Den har og noe rakling på visse turtall, dette både på varm og kald motor. Motoren drar som den skal ved kjøring. Den bruker litt mer diesel en vanlig. Har i dag vert på verkstedet for diagnosetest, men det finnes ingen feilkode. Den har gått 204000km. Er det noen der ute som kan komme med noen løsning på mine problemer så takker jeg for det. Det har vært snakk om flere ganger at CDIene går ujevnt på tomgang hvis de er "daukjørt", men at det løser seg etter litt hardkjør.
Guest ole i Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 det gjorde min 220 også en stund så jeg hadde på litt omega dyserens nytt diesel og luftfilter skifta olje og filter,da jeg hadde brukt dyserensen v 3 fyllinger + blåst den godt da gikk den så fint som om den var ny,er sikkert ikke så viktigt det med olje og luftfilter skift men et nytt diesel filter og en rens gjør nok susen.Når det gjelder den rakklinga er det jo en strammer med hjul på og et løpe hjul som sikkert begyner å bli litt slitt disse kan lage ltt lyd,det er ikke dyrt å bytte bare husk å bytt multireima med det samme.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now