Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det noen som vet om det er omkjøring via Holmestrand enda??

Så på nyhetene at Hannekleiv tunnelen skulle åpnes 6. Juli, men er de andre tunnelene åpne??

Posted

Så på nyhetene at Hannekleiv tunnelen skulle åpnes 6. Juli, men er de andre tunnelene åpne??

Så lenge Hannekleiv-tunnelen er stengt, kommer du ikke over den veien likevel - avkjørselen går ned like etter Larvik, før den første broen... Så blir vi nødt til å følge heeeele gamleveien inn mot Drammen....! :S

Posted

Så lenge Hannekleiv-tunnelen er stengt, kommer du ikke over den veien likevel - avkjørselen går ned like etter Larvik, før den første broen... Så blir vi nødt til å følge heeeele gamleveien inn mot Drammen....! :S

Håper virkelig ikke du svinger av rett etter Larvik noen gang...

Den nye veien stopper jo rett etter holmestrand da... så man svinger vel av omtrent ved By the way (den over motorveien) for å kjøre via Holmestrand.. Så kommer du innpå igjen ved Sande ca....

Larvik er ihvertfall LANGT unna noen ny motorvei

Posted

Når skal du lære Charlie ? - Du kjører selvsagt over Suleskard - mange timer spart og fritt for fotobokser

Posted

Når skal du lære Charlie ? - Du kjører selvsagt over Suleskard - mange timer spart og fritt for fotobokser

Grunnen til at jeg ikke kjører over Suleskar er at de som kjører der kommer til meg etterpå for å balansere hjulene sine. Veldig ofte er det ikke mulig å balansere, fordi at felgene har blitt så skeive at de må kasseres.

Dette skjedde nylig med en som hadde handlet et 18" sett til 23.000,- av meg. To uker etter at han fikk dem på, så tok han en tur over Suleskar. Etterpå var felgene så skeive at man kunne se de sjanglet da han kjørte bilen inn i hallen :shock:.

Posted

Selger dere så dårlig kvalitet på felger, Charlie?

Jeg har kjørt over Suleskaret i en årrekke på 18" uten problemer.

Har fulgt MBE-gjengen til og fra Gol også og da går det unna så noen sinkekjøring er det ikke snakk om. Men nå etter at det er ny vei ved Kvinesheia så er det ikke lengre så mye å spare tidsmessig og E39/18 er jo mye mer komfortabel da.

Posted

Selger dere så dårlig kvalitet på felger, Charlie?

Har vel mer med så dårlig kvalitet på veier, kombinert med litt fart og en smule uflaks :?

Posted

Kunne ikke dy meg, Charlie.

Visste jeg ville klare å fyre deg opp  :lol:

Men, det er ofte stor forskjell på ekte vare og replica (kvalitetsmessig).

Guest 2271
Posted

Nå har jeg aldri kjørt veien det snakkes om her, men hvordan er det mulig å fullstendig ødelegge felger kun ved å kjøre langs veien? Er det 20 cm asfaltkanter og luftdropp over dette skaret?

Vel, veien må være en av de veiene som er hardest rammet av telehiv i Norge.... Det er bare sprekker og sår i hele veien, og bra med muligheter for å få MYE kast i felgene.....!!

Posted

Suleskarveien er ikke gal i det hele tatt  :shock:

Den er riktignok smal, men....

Det har vært veien fra Valle til Dalen som har vært sinnsykt dårlig, men etter at den er nyasfaltert så er det jo bare fryd og gammen (bortsett fra siste 10-20 km på Dalen-siden som ennå ikke var tatt pr. 3/6-07). Veien fra Rjukan og over til Dagali - DEN er jævlig den (masse huller i veien).

Så hvis det blir landstreff på Gol i 2008 så er jeg fristet til å ta via Odda og Hardangervidda.

Posted

Suleskarveien er ikke gal i det hele tatt  :shock:

Den er riktignok smal, men....

Det har vært veien fra Valle til Dalen som har vært sinnsykt dårlig, men etter at den er nyasfaltert så er det jo bare fryd og gammen (bortsett fra siste 10-20 km på Dalen-siden som ennå ikke var tatt pr. 3/6-07). Veien fra Rjukan og over til Dagali - DEN er jævlig den (masse huller i veien).

Så hvis det blir landstreff på Gol i 2008 så er jeg fristet til å ta via Odda og Hardangervidda.

Neste landstreff blir sannsynsligvis Dalen..  :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...