Hovsy Posted September 1, 2021 Posted September 1, 2021 (edited) Hei , jeg lurer på om d er noe problem og skifte til facelift på en 06 mod w211 ? , er det noe annet en fangere og grill som må byttes?. ( har liten erfaring innenfor dette ) og om jeg kan bruke fangere fra 06 - 09 eller om jeg må bruker fangere fra 02 - 06 ?. Edited September 1, 2021 by Hovsy Quote
Sven Håkon Posted September 1, 2021 Posted September 1, 2021 Tolker deg som at du ønsker å oppdatere utseendet fra pre-facelift (02-06) til facelift (07-09). Jeg har selv gjort denne jobben på min tidligere 05 W211, som da gikk fra å se sånn ut: ..til å se sånn (jeg oppgraderte i tillegg til sportspakke) ut: Hvor mye du ønsker å gjøre den ‘korrekt’ er jo opp til deg, men skal du gjøre det komplett trenger du: Komplett støtfanger foran (har bilen parkeringssensorer må festene til disse byttes ut) Grill (krever forlengelse av stopperne på innsiden) Støtfanger bak Baklykter Bakplate rundt nummerskilt Sidespeil (Muligens plug’n’play på en 06, ellers må speil eller dører modifiseres) Panserstjerne Takantenne Frontlykter (modifiserte pre-facelift eller uoriginale) Det meste kan du bytte rett over, men noe krever litt tilpasning som du ser. Mange nøyer seg med å bytte grill og frontfanger og nøyer seg med det. Quote
Recommended Posts