Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei har en 560 sec 1986, som ikke går som den skal. Når.hat jeg bytta plugger, besnispumper, filter og hatt opp fordelerlok. Men blir ikke bedre. Starter fint og går fint på tomgang. Men når jeg setter dem i D så barer begynner den og boble når jeg gir gass, noen ganger kveler den seg og andre ganger hemter den seg inn igjen. Noen som kan hjelpe meg hva det kan være?

Posted
On 8/30/2021 at 10:36 PM, robertwiig said:

Oppfører seg så å si helt likt kald som varm. Pluggene er like fine. 

Sjekk at du har riktig bensintrykk.

Du kan og ta en runde med litt startgass å se at det ikke er noen vakumlekkasjer.

Mister du kjølevann?

Posted
On 9/3/2021 at 12:25 PM, Stian said:

Sjekk at du har riktig bensintrykk.

Du kan og ta en runde med litt startgass å se at det ikke er noen vakumlekkasjer.

Mister du kjølevann?

Har ikke sett på bensintrykket. Skal ikke være noe vakumlekkasjer som jeg har finne til nå. Kjølevannet er som det skal. Men kan oppfører seg om at den får for mye bensin. Ryker bra svart av den

Posted
25 minutes ago, Stian said:

Kan virke som kaldstartventiler WUR eller et eller annet sånt feiler litt.

Kaldstarsventilen er kobla vek. Men kan jo være at den henger på enda. At den har låst seg åpen🤔

Posted

Betyr det at motor går fint på tomgang, både kald og varm, også når du gasser på litt?

Det er når drive legges inn at problemene starter?

Er det riktig forstått?