Jump to content

W202 Xenonlys

Recommended Posts

Posted

Det var ekstrautstyr som du sikkert fikk på de fleste det. Er grenser for hva jeg orker å fly rundt og huske på da... ;)

Var det ikke ca. '97 at Xenon kom?

Posted

Mange 'sisteutgaver' som f.eks. Classic Edition har Xenon har jeg lagt merke til - om det var en kampanje eller bare mer vanlig på den tiden vet jeg ikke.. Steve har ettermontert Xenon (originale) på sin 93 C250D, og bygde da om den elektriske høydejusteringen til vakumjustering hørte jeg..

Posted

Det var ekstrautstyr som du sikkert fikk på de fleste det. Er grenser for hva jeg orker å fly rundt og huske på da... ;)

Var det ikke ca. '97 at Xenon kom?

Det er godt mulig. Jeg renget med at Ronnie lurte på hvilke modeller som hadde dette. Og jeg har sett det på alt fra 180er til 280er og CDIer og alt mulig.

Posted

Er en kar ved siden av jobben som har kjøpt seg W202 97 mod. Han vil ettermontere Xenon hvis det var å oppdrive som orginal deler.

Siden han skal ha originaldeler, så regner jeg med han er interessert i å gjøre det lovlig? I såfall skal det inn sensorer for høyde foran og bak og lyktevaskeanlegg.

Jeg vet Simen jobbet med å få godkjent et xenonkit som inneholdt automatisk høydejustering, men jeg vet ikke hvor langt han kom med det. Går jo an å høre?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...