Terje Myrvoll Posted August 24, 2021 Posted August 24, 2021 (edited) Hei, er det noen som kan fortelle meg hvordan man demonterer taktrekket på S211 med takluke. Har demontert «alt» fra a-stolpene og bakover, samt u-profil i forkant av takluken. Til tross for dett sitter taktrekket skikkelig fast i bakkant av luken. Edited August 26, 2021 by Terje Myrvoll Quote
Terje Myrvoll Posted September 4, 2021 Author Posted September 4, 2021 On 24.8.2021 at 6.36, Terje Myrvoll said: Hei, er det noen som kan fortelle meg hvordan man demonterer taktrekket på S211 med takluke. Har demontert «alt» fra a-stolpene og bakover, samt u-profil i forkant av takluken. Til tross for dett sitter taktrekket skikkelig fast i bakkant av luken. Yess, jeg fant ut hvordan taktrekket er festet. Til sammen 4 borrelåser som holder taktrekket oppe, samt i bakkant avluken er taktrekket tredd over lukekasseten. Hele taktrekket skyves fremover (se chips i bakkant). Quote
Recommended Posts