Jump to content

Ronnie Westpold sin CLS 320 CDI AMG

Recommended Posts

Posted

2007 W219 CLS 320 CDI AMG Alabasterweiss

Designo interiør sort/hvitt, El-stoler/ratt/Viduer/speiler med minne,

Airmatic luftfjæring, 7-Gtronic med pedaler på ratt, Ortopediske stoler, El-Rollo, mørkt matt treinteriør, Soltak, klimatronic, Command med DVD/Navigasjon, AMG Pakke med fagere/sideskjørt/hekkspoiler/eksosanlegg. +++++

Leon Hardiritt Orden felger i dim 9,5 + 10,5 x 20"

Falken 255/30 + 305/25 x 20"

Senket ca 30 mm

270 hk 620 nm

[vedlegget ble slettet av en administrator.]

Posted

Sinnsykt flott bil 8). Gjorde seg mye bedre i hvitt enn jeg hadde trodd. Utrolig tøft. Er faktisk finere i hvit enn andre farger jeg har sett CLS med. Gratulerer nok en gang Ronnie.

Hadde vært tøft å fått lakkert senterdiskene i felgene med bilens farge. Men du har kanskje tenkt  på dette selv også. Prosjekt til vinteren det :P

Posted

Sinnsykt flott bil 8). Gjorde seg mye bedre i hvitt enn jeg hadde trodd. Utrolig tøft. Er faktisk finere i hvit enn andre farger jeg har sett CLS med. Gratulerer nok en gang Ronnie.

Hadde vært tøft å fått lakkert senterdiskene i felgene med bilens farge. Men du har kanskje tenkt  på dette selv også. Prosjekt til vinteren det :P

Du tenker på de HVITE senterdiskene i felgene??

DSC07511.JPG

DSC07510.JPG

Posted

Ehhhh,ja!!! Er vel ingen andre senterdisker på denne bilen?? :shock: Jeg er ikke fargeblind Frode,hvis du trodde det? De er helt hvite, altså en helt annen nyanse enn fargen på bilen. Tror det hadde blitt strøkent med samme farge i felgene som på bilen.

Posted

Ehhhh,ja!!! Er vel ingen andre senterdisker på denne bilen?? :shock: Jeg er ikke fargeblind Frode,hvis du trodde det? De er helt hvite, altså en helt annen nyanse enn fargen på bilen. Tror det hadde blitt strøkent med samme farge i felgene som på bilen.

Hmmm.. Har visst ikke sett så nøye på dem jeg, da. Trodde det var samme fargen.

Posted

Takk for det Jørn. Hadde tnkt jeg skulle lakkere i vinter. Inge mener at de vil gulne litt etter hvert og det synes jeg at jeg ser allerede. Har også blitt anbefalt å ikke skru felgene fra hverandre. Vi får se. Har noen andre plane i løpet av vinteren  8)

• 4 months later...
Posted

Ny bil er i farta :D

Du selger ikke for å gå over til tråsykkel nei...

Hva venter nå da ?? ny CLS eller CL ?

Nå kan du lure nå 8) :lol: :lol: :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...