Aleks Posted June 25, 2007 Posted June 25, 2007 Det er midtsommer sola skinner, jeg cruser på veien folk på gaten virker sunne og friske ( Damene ) Noen snur seg og ser litt nøye efter en blank bil, som passerer dem. Man er glad ting fungerer som det skal, bilen er i topp stand. Og da kan man bli så glad, en riktig god sommer til alle i MB-E.
FrodeS Posted June 25, 2007 Posted June 25, 2007 Det er midtsommer sola skinner, jeg cruser på veien folk på gaten virker sunne og friske ( Damene ) Noen snur seg og ser litt nøye efter en blank bil, som passerer dem. Man er glad ting fungerer som det skal, bilen er i topp stand. Og da kan man bli så glad, en riktig god sommer til alle i MB-E. Det er utrolig deilig å cruise rundt i en bil som er ren og pen både utenpå og inni mens alt fungerer som det skal, sola skinner og damene er pene Lite som slår det.
Lorns Stavrum Posted June 25, 2007 Posted June 25, 2007 Ekstra god sommer til alle som har en stjerne å cruise med
Håvard Bendiksen Posted June 26, 2007 Posted June 26, 2007 Dette minner meg på at jeg "glemte" å vaske bilen i helga. Skulle ønske huset mitt bare kunne male seg selv.. God sommer
Guest 1042 Posted June 26, 2007 Posted June 26, 2007 Ønsker meg en polakk som kan gå for lut og kaldt vann som kan vaske og polere bilen for meg
Hauk Posted June 26, 2007 Posted June 26, 2007 Selvmalende maling, selvbonende- og selvvaskende bil kunne jo vært noen greie patenter. Må jo si at jeg snur meg både etter det ene og det andre om dagen. Var på jobb om her om dagen og skulle handle lunsj, da hun bak disken hadde en noe usedvanlig iøynefallende utringning klarte jeg å gå istå med at jeg skulle ha frokostbrød med............(faen).............................roooooastbiff..............................grovt. Og arbeidsmakkeren min holdt på at le seg ihjel.
Håvard Bendiksen Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 HEHEHEHEHEeheheee!!! Minner meg om en gang jeg skulle hente kaffe på en bensinstasjon og den superdeilige damen bak skranken sa "coffee, tea or me?". Jeg ble HELT satt ut :lol:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now