Guest alex Posted June 23, 2007 Posted June 23, 2007 Heisann, jeg fikk noen polerings produkter av en venn, men jeg har aldri polert en bil før og det har heller ikke han, så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med dette? Produkter jeg har- -Autosmart restore R1 -Turtle xtreme car wax -Autoglym liquid hardwax -Polerrull Takker for svar.
Aleks Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 hei Alex du kan ta en titt på denne linken, der står det ganske greit forklart på alt du trenger å vite om polere bilen http://www.bilpleie.no/
Guest alex Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 hei Alex du kan ta en titt på denne linken, der står det ganske greit forklart på alt du trenger å vite om polere bilen http://www.bilpleie.no/ Heisann, takk for svar. De har ikke lagt inn artikler om hvordan man skal gå frem for å polere bilen, det eneste jeg lurte på var om hvilken av de produktene jeg burde bruke først. jeg tipper at jeg skal bruke -Autosmart restore R1 først, også -Autoglym liquid hardwax. Da er det vel bare å jobbe dem inn i også tørke av, hver for seg så klart. ingen vits i å bruke -Turtle xtreme car wax da. Hva tror du?
Thomas Madsen Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 hei Alex du kan ta en titt på denne linken, der står det ganske greit forklart på alt du trenger å vite om polere bilen http://www.bilpleie.no/ Heisann, takk for svar. De har ikke lagt inn artikler om hvordan man skal gå frem for å polere bilen, det eneste jeg lurte på var om hvilken av de produktene jeg burde bruke først. jeg tipper at jeg skal bruke -Autosmart restore R1 først, også -Autoglym liquid hardwax. Da er det vel bare å jobbe dem inn i også tørke av, hver for seg så klart. ingen vits i å bruke -Turtle xtreme car wax da. Hva tror du? Høres riktig ut ja, nå har ikke jeg knota noe særlig med skilpaddeproduktene, men er det lenge siden bør du avfette først, så autosmart restore, så polish så wax
Guest alex Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Yes. Jeg gleder med så mye til å polere benzen, at jeg gikk ut kl4 om morgen og kjøpte meg -Autoglym super resin polish. Da tror jeg at jeg har alt jeg trenger i første omgang:D .
Thomas Madsen Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Yes. Jeg gleder med så mye til å polere benzen, at jeg gikk ut kl4 om morgen og kjøpte meg -Autoglym super resin polish. Da tror jeg at jeg har alt jeg trenger i første omgang:D . Hehehe høres ut som du har alt da ja, tilogmed lysta.... Selv har jeg alt annet enn lysta...
Guest 2271 Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Yes. Jeg gleder med så mye til å polere benzen, at jeg gikk ut kl4 om morgen og kjøpte meg -Autoglym super resin polish. Da tror jeg at jeg har alt jeg trenger i første omgang:D . ....men da er du vel SÅ mye entusiast også, når du drar ut kl.04 om morgenen (er jo som meg det - vaske bilen midt på svarte natta på Landstreffet mens de andre fester og koser seg) - at du kanskje har lyst å bli medlem i klubben? ...da kan du jo få rabatter bl.a på poleringsprodukter i tillegg til masse annet!!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now