LeonLatex Posted August 1, 2021 Posted August 1, 2021 Jeg må bytte glødepluggene på min 2013 Mercedes citan 109 CDI, men har litt problemer med å se hvor de sitter. Nå var det skumring da jeg så etter, så det kan være det som er grunnen til at jeg ikke så de, men for enkelthetens skyld spør jeg dere i MB Klubben. For det må da være noen flere enn meg her inne som har en slik Renault kloning, og som har kjennskap til den og hva spør etter. Hvor sitter glødepluggene på mercedes citan 109 CDI? Sitter de mot torpedoveggen eller mot låseplata? Noen som har byttet de før og kan si meg om det er mye arbeid, altså mye rundt som må løsnes og fjernes før jeg kommer til de? Quote
LeonLatex Posted August 1, 2021 Author Posted August 1, 2021 Her er det visst kun trådluktere. Stiller samme spørsmålet på Renault klubben. Der må det vel være mulig å få svar. Nå har jeg heller ikke bilen her siden jeg lånte den bort i dag tidlig og frem til fredag. Jeg kommer tilbake å legger ut riktig svar her selv om noen skulle komme innom MBK forum å lurer samme spørsmål. Quote
utlending Posted August 3, 2021 Posted August 3, 2021 Sikkert finner du svar i forhånd på youtube. Quote
Simen Arntsen Posted August 4, 2021 Posted August 4, 2021 Sjå her for instruksjon for OM607 i modell W415 https://www.dropbox.com/s/9lj1c2misqnjqsj/OM607.pdf?dl=0 Quote
Recommended Posts