Jump to content

Oppussing/overhaling av ML 320 2002 modell

Recommended Posts

Posted

Denne henvendelsen har kommet via mail fra Gunnhild Vist, og ble bedt om å legge den ut på forumet... Her kommer den i sin helhet:

Hei, Jeg har en mercedes ML 320, 2002 model. Jeg vet at den ïkke er vetera, men ble anbefalt av noen medlemer i merc klubben i usa via en kjente der for å ta kontakt med dere. min bil er vannskadet og trenger en del ting som skal gjøres i den. best å gjøre det utenfor verksteder til programmeringen er igjen da kan det leveres inn til dem. har kjøpt deler fra en likedan bil hogget for meg i england. alle elektroniske deler er fraktet.

Men man trenger for eksempel å åpne topplokk, andre deler av motoren for å rense opp, slipe der det er nødvendig, smøres opp og gjøre klar til likefør man skulle "starte den". Da skal det leveres til mercedes verksted om man ikke kan dataprogrammeringen.

Det er en del rust under karosseriet og det kan snakke om hva som kan gjøres. En del penger må brukes i forbindelse med bilen, men trenger en seriøs som kan om det her og skal gjøre den ferdig når avtalt beløp for jobben er betalt.

Så lurer jeg på om dere som er i veteranklubben vet om noen hos dere som er flink i det her og kunne tenke seg oppdraget? Vær så snill og hjelpe meg. Håper på svar som er positiv. Dere kan godt sende beskjeden rundt hos medlemene eller til de dere kunne tenkt dere.

med hilsen

G Vist

Noen som ikke har med "tidsklemma" å gjøre - ta kontakt med meg for mail-adressen til Gunnhild.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...