Jump to content

Mobil Super M 10-40, Hvor i Stavanger?

Recommended Posts

Posted

HAr trålt heila Stavanger... Tror jeg. Men klarer ikke oppdrive andre enn  Bertel og Sten som selger denne oljen, til blodpris, selvfølgelig.

AIS i Haugesund har til overkommelig pris, men skulle hatt oljen i går, helst.  :lol:

Og er jo selvfølgelig i Stavanger

Forslag?

Posted

Nei. Ikke der heller. HAr nå prøvd 3 ESSO stasjoner, og alle har samme sortimentet.  :shock:

Posted

Du har kanskje handlet allerede, men hvis ikke kan kanskje Maritime GMC AS tlf.

51 84 80 00 hjelpe deg. Hvis de har skal prisen ligge på knappe 50 kr literen.

Posted

Nå kommer jeg fra Ålesund, og ikke Stavanger så jeg vet ikke hva slags firma dette er(annet enn at det er et bunkersanlegg) Så bare at de lå under oversikten til BunkerOil og at de har Mobil smøremidler. Her i Ålesund har de iallefall eget utsalgssted der en bl.a. kan kjøpe Mobil1 til ca. 90 kr literen. Det er jo ikke verre enn å ta en telefon for å få det avklart.

• 2 weeks later...
Guest 2800
Posted

Fikk handlet meg olje.  :D

Va jo Meca i Sandes, jo.  :D

Der har de Mobil olje i alle varianter.  Syntes nå vi burde få til en rebattavtale der. Der har de litt annet , bilutstyr, og deler enne Billextra. Selv om det likevel er noe av samme butikk.

Oljen er jaffal til en overkommelig pris. Det er derfor jeg handler Super M her, i 4 liters kanner.

Er avtale med Meca noe å tenke på?

Posted

Er avtale med Meca noe å tenke på?

Avtale med meca er noe jeg tenkte på litt før landstreffet, da jeg var der og handlet en masse polish. Jeg har en bekjent hos Meca, så jeg skal se om ikke jeg får tatt opp den tanken igjen.

Absolutt en butikk der man finner mye fint. De her blant annet polish fra mine to favorittleverandører (Autoglym og sonax).

Guest 2800
Posted

Avtale med meca er noe jeg tenkte på litt før landstreffet, da jeg var der og handlet en masse polish. Jeg har en bekjent hos Meca, så jeg skal se om ikke jeg får tatt opp den tanken igjen.

Absolutt en butikk der man finner mye fint. De her blant annet polish fra mine to favorittleverandører (Autoglym og sonax).

Då stole me på deg  :P

Posted

Som nevnt i en annen tråd...

Husk at Mobil 1 har flere typer olje i sitt produktutvalg som IKKE anbefales til MB.

Flaska bør ha MB sin aksept/anbefaling. Eks MB229.3 /229.31 /229.5

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...