Thomas Madsen Posted June 21, 2007 Posted June 21, 2007 Detta tok mer tid enn jeg trodde, har bare noen min. hver kveld jeg kan sitte og holde på med dette, men nå er da ihvertfall arbeidet i gang.. Kommer også til å legge ut en "teezer" med litt burning Kunne godt vært med mer filming da... er omtrent bare burning
FrodeS Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 Detta tok mer tid enn jeg trodde, har bare noen min. hver kveld jeg kan sitte og holde på med dette, men nå er da ihvertfall arbeidet i gang.. Kommer også til å legge ut en "teezer" med litt burning Kunne godt vært med mer filming da... er omtrent bare burning Blir det mulighet til å kjøre på med bildevisninger fra dvden også?
Thomas Madsen Posted June 22, 2007 Author Posted June 22, 2007 Skal få lagt inn en BUNKE bilder også ja
Håvard Bendiksen Posted June 26, 2007 Posted June 26, 2007 Det skal bli utrolig spennende å se resultatet
Thomas Madsen Posted June 26, 2007 Author Posted June 26, 2007 Det skal bli utrolig spennende å se resultatet Ikke forvent det heelt store nå da.... Tar også litt tid, er så dårlig betalt nemlig, så jeg må ha full jobb ved siden av
FrodeS Posted June 26, 2007 Posted June 26, 2007 Den som venter på noe godt................... Jeg har fått en liten trailer, og det er definitivt godt Bra jobba, Thomas! Nå venter vi bare på å få med litt mer video fra tidligere tilstelninger. Dessverre er det ikke så mye video fra landstreffet, men det lille som er har i hvertfall blitt fint. Burning fra flere vinkler f.eks.
Thomas Madsen Posted June 27, 2007 Author Posted June 27, 2007 Stopper litt opp i DVD produksjonen her nå.... Shoppa meg ny pc (komponenter riktig nok) ... Slo til å shoppa meg nytt hovedkort med 2*1GB DDR3 1333 Rambrikker 1 Core 2 Quadcore 2.4ghz cpu og 1stk PNY Quadro FX 1500 PCI-E Professional Video Edition 2XDVI To VGA Adapters + HDTV Professional Video Bare få banket dette inn i maskina så urg, og ikke har jeg fått 24" skjermen min enda heller...
Thomas Madsen Posted June 28, 2007 Author Posted June 28, 2007 Wheee! PC-bygging er morsomt! Jupp, jeg gleder meg ihvertfall... HVis alt går etter planen får jeg alle varene i morgen, fredag, og da blir det pc bygging i helgen mens kjærringa er på jobb.. Da klarer jeg å "kamuflere" hele greia nemlig....
Håvard Bendiksen Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 Hehehe! Damerne er vanligvis ikke så glad i PC'er.. Vaffal ikke de jeg har vært borti.
Thomas Madsen Posted July 11, 2007 Author Posted July 11, 2007 Nå er vel DVD'n så og si ferdig, skal bare gjennom "sensuren"... Noen som ABSOLUTT ikke vil ha med bilnr sitt ??? Isåfall må jeg vite bilnummer, type bil (jada, jeg vet det er mercedes, tenkte mer på år og modell) og farge.... Er jæ....lig mange bilder nemlig.... Blir også vrient å fjerne fra selve video'n mao burning osv...
Håvard Bendiksen Posted September 9, 2007 Posted September 9, 2007 Det slo meg plutselig at det er litt lenge siden sist jeg leste noe om DVD-prosjektet. Er det noe nytt?
Thomas Madsen Posted September 9, 2007 Author Posted September 9, 2007 trodde jeg hadde dvd'n ferdig, men fikk klage på noe på den og etter det datt piffen litt ut... Skal prøve å få satt igang igjen...
Enebakk Posted September 9, 2007 Posted September 9, 2007 trodde jeg hadde dvd'n ferdig, men fikk klage på noe på den og etter det datt piffen litt ut... Skal prøve å få satt igang igjen... man skal vell ikke klage på noe folk gjør frivillig i sin fritid, får klubbens beste ? stå på
FrodeS Posted September 9, 2007 Posted September 9, 2007 trodde jeg hadde dvd'n ferdig, men fikk klage på noe på den og etter det datt piffen litt ut... Skal prøve å få satt igang igjen... man skal vell ikke klage på noe folk gjør frivillig i sin fritid, får klubbens beste ? stå på Var ingen klaging, bare noen spørsmål om enkelte elementer kunne endres på. Det har vært sommerferie, og stilt på det meste. Vi snakket om dette (og så gjennom dvden) på forrige styremøte som var for snaue to uker sida. Bestemte at tråden skulle tas opp igjen.
Thomas Madsen Posted September 10, 2007 Author Posted September 10, 2007 trodde jeg hadde dvd'n ferdig, men fikk klage på noe på den og etter det datt piffen litt ut... Skal prøve å få satt igang igjen... man skal vell ikke klage på noe folk gjør frivillig i sin fritid, får klubbens beste ? stå på Skal få kasta inn logo'n som oppstartsbilde jeg Tekst ser det ikke ut til att jeg får endret til mb font desverre.. Noe annet som trenger endring ? Var ingen klaging, bare noen spørsmål om enkelte elementer kunne endres på. Det har vært sommerferie, og stilt på det meste. Vi snakket om dette (og så gjennom dvden) på forrige styremøte som var for snaue to uker sida. Bestemte at tråden skulle tas opp igjen.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now