Guest Gjest Posted June 21, 2007 Posted June 21, 2007 Lurer på om noen har erfaringer eller hørt noe om sånne powerboxer, chip boxer som man kan plugge på cdi motorer?
Guest MB Posted June 21, 2007 Posted June 21, 2007 Har gjort det på veldig mange.Fungerer veldig bra,men kan ikke sammenlignes med programmering.Serlig ikke hvis en har automat.
Guest ole i Posted June 21, 2007 Posted June 21, 2007 jeg skal ikke påberope meg noen form for ekspertise men har vært bort i tuning eller chiptrimming om du vil,hadde tideligere en w210 e200 cdi 1999 mod den blei målt til ca 113 hk da jeg fikk den testet for jeg ville ha litt mer futt. da sto valget mellom chip trim eller tuning box helt til en kommpis med litt peil på mercer sa det med chip box må du ikke finne på,grunnen var at du kan hvist nok kan ta kål på noe elektronik greier men det nye nå var å hente ut program varen som lå originalt på bilen for så å legge inn en tune fil med mer hk og nm.da jeg hadde fått gjort dette gikk den noe stygg bra litt svart røyk ved fult på drag men ellers bra og prisen ligger på det samme som en chip box.så da har du en viss peiling mvh ole i
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now