Jan T Posted July 17, 2021 Posted July 17, 2021 Jeg har en MB A-220cdi 4wd. 2015 mod. Har fått en ulyd/dunkelyd i bakaksel ved start/akselerasjon. Lyden forsvinner ved ca 25 km og jevn fart. Ingen ulyd ved høy fart. Det kan høres ut som det er noe med et driv ledd bak. Er redd dette kan være en noe dyr reparasjon og vil derfor sjekke muligehter for å fixe. Har noen tips om noen i sør Norge eller i DK som er gode på MB Person.? Quote
Simen Arntsen Posted July 22, 2021 Posted July 22, 2021 A-klassen har kjent problem med bakre differensial på bil med 4-hjulstrekk. Eg veit ikkje korleis dette utartar seg, men trur du skal kunne koble fra kabel og problemet skal forsvinne. Men sjølvsagt vil du og miste funksjonalitet... Quote
Jan T Posted July 24, 2021 Author Posted July 24, 2021 On 22.7.2021 at 17.23, Simen Arntsen said: A-klassen har kjent problem med bakre differensial på bil med 4-hjulstrekk. Eg veit ikkje korleis dette utartar seg, men trur du skal kunne koble fra kabel og problemet skal forsvinne. Men sjølvsagt vil du og miste funksjonalitet... Hvilken kabel mener du? Quote
Simen Arntsen Posted July 26, 2021 Posted July 26, 2021 Slik eg forstår det er det ein kabel inn på bakre differensial, då den har elektrisk styring. Andre har blitt kvitt ulyden når dei pluggar ut den Quote
Recommended Posts