Merceman Posted June 19, 2007 Posted June 19, 2007 Denne funksjonen funker ikke hos meg! Trykker på den og da kommer det bare opp at det ikke er noen nye meldinger, men jeg skal jo sjekke mine egne innlegg! Ikke meldinger Litt kjipern når man har en tråd gående og drive å bla gjennom alle innleggene for å finne sitt eget, for å så sjekke om det har kommet noen svar.. F.eks når man har noe under "selges" så er det ganske kjekt å ha en funksjon som sjekker egne innlegg.. Er det jeg som trykker på feil knapp??
Pål B Posted June 19, 2007 Posted June 19, 2007 Du kan også gå inn på "rediger profil" under "varsler og epost". Der må det være avhuket for at du vil motta slike varsler.
Merceman Posted June 20, 2007 Author Posted June 20, 2007 Takker for svar! Men det funker jo ikke, 1. jeg gjorde var å trykke på vis egne innlegg knappen så fikk jeg som vanlig ingen nye meldinger, så måtte jeg jo rote meg inn manuelt for å finne tilbake til tråden og her var det jo endel svar Kan jo alltids bruke vis nye innlegg knappen men får jo opp 150sider liksom, og må nok desverre inrømme at jeg ikke gidder å lese _ALT_
Alexander Posted June 20, 2007 Posted June 20, 2007 Jeg bare trykker meg inn på forumet som jeg ser har nye innlegg og leser de trådene med nye innlegg i. Har begynt med det på alle forum siden det er så fort gjort å gå surr i hvor man er på forumet med "vis nye innlegg" knappen, og så er det lettere å sile ut det jeg gidder å lese. Men det er min mening da, skjønner at folk vil ha denne funksjonen.
Alexander Posted June 23, 2007 Posted June 23, 2007 Dere kan jo bruke RSS-feed'en for å holde dere oppdatert også...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now