Torbjørn Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Var i det uføret at jeg ikke kunne ta turen til Gol i år, å gledet meg til å se bilder på nett (som alle tidligere landstreff har blitt publisert). Men det ser ikke ut til at noen har lagt ut et eneste bilde...?
Stjernedama Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Joda masse bilder.... http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=10573.240
FrodeS Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Var i det uføret at jeg ikke kunne ta turen til Gol i år, å gledet meg til å se bilder på nett (som alle tidligere landstreff har blitt publisert). Men det ser ikke ut til at noen har lagt ut et eneste bilde...? Er lagt ut dullionvis. Vi driver og så og lager en DVD med litt filmmateriale. Jeg er i ferd med å reorganisere bildene mine litt. Det ligger ute snaut 1000 bilder nå, blir ca. 2000, men gruppert litt.
Fredrik B Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Hvordan ble det med enne DVDen? Er det noe som ble lagt på is, eller er den fikset?
FrodeS Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Hvordan ble det med enne DVDen? Er det noe som ble lagt på is, eller er den fikset? Jeg må nok ærlig inrømme at den har gått litt i glemmeboka. Vi må finne ut av om vi skal få et firma til å produsere den for oss, eller om noen skal leke disc jockey og produsere dem manuelt.
Thomas Madsen Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Hvordan ble det med enne DVDen? Er det noe som ble lagt på is, eller er den fikset? hehe den ble vist på "bildekvelden" til MBE lokallag Oslo...
Fredrik B Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Hvordan ble det med enne DVDen? Er det noe som ble lagt på is, eller er den fikset? hehe den ble vist på "bildekvelden" til MBE lokallag Oslo... Er ikke dette noe som kan legges ut som en .Torrent fil så alle kan få se? Er litt spent på Gol, da jeg ikke har vært der ennda
Thomas Madsen Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Er ikke dette noe som kan legges ut som en .Torrent fil så alle kan få se? Er litt spent på Gol, da jeg ikke har vært der ennda Det er det sikkert, jeg satt flere dager og editerte og knota, tankten var å lage en DVD til klubben for Gol 2005,2006 og 2007 mener det var med litt fra alle der... som klubben kunne selge med noen kr fortjeneste for å fortsette arbeidet sitt Neste DVD blir da kun Gol 2008, noe jeg håper å få til med flere kamravinkler på burnout osv...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now