Pål B Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Kom over denne på Ebay: http://cgi.ebay.de/Mercedes-UHI-Adapter-Sony-Ericsson-K800i-A2048201051_W0QQitemZ130122898285QQihZ003QQcategoryZ61003QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem Ser at man må ha utstyrskode 386/388. Vet noen hva det er? Hadde en gammel Nokia sak i min, men den var ikke brukandes. Kunne tenkt meg en holder til Sony Ericsson, som plugget rett inn i opplegget til strøm, mikrofon, mute av stereo osv. Noen som vet om dette ville passe? BOS Stavanger visste ikke...!?! Takker for tips!
Olav Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Denne utstyrskoden er kun til nyere biler, f.aks 211. Det er et komplett handsfrianlegg med en holder der du bruker denne adapteren for å koble til telefonen din. På din 210 er du avhengig av å bruke den telefonen som er beregnet. Hvilken modell er bilen din? Mest sannsynlig er de 6310 eller tilsvarende som passer inn.
olepeder Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Du må også bytte selve "interfacen" som sitter i bagasjerommet. Denne er spesifikk til hver enkelt type mobil, eller i dette tilfellet til UHI-adapter. Denne tar 5 min å bytte. Jeg innstallerte telefon i min bil uten en eneste ledning eller telefonkomonent fra før. Selve monteringen var ikke så mye arbeid, men detektivarbeidet i forkant var litt....... Olè
Pål B Posted July 3, 2007 Author Posted July 3, 2007 Da ble det til at jeg røska ut den gamle dritten, og monterte et Sony Ericsson Bluetooth handsfreekit. http://www.amobil.no/tester/tilbehor/markedets_beste_haandfri/35586 Synes det fungerer meget bra og kan anbefales på det varmeste. Jeg fikk skjult hovedenheten i kudakonsollen, koblet til den originale høyttaleren (innfelt i kudaen), og koblet strøm etc inn bak stereoen. Måtte av med endel deksel for å få skjule ledninger og gjøre det pent, men det er det jo verdt. Skjermen på Handsfreen kan endre på fargene, slik at den nå er lik som displayene i resten av dashbordet. Styrekonsollen ble plassert nede ved giren, der er det jo god plass. Så nå er det bare lovlige tilstander på veien igjen
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now