DanAue Posted June 23, 2021 Posted June 23, 2021 Har fått denne meldingen noen ganger nå (i min W211) - ‘’battery protection convenience functions temporarily unavailable’’, men det så går det 10-15 minutter så fungerer det igjen. Har sjekket lading og alt er som det skal (hvertfall på hovedbatteriet bak). Har også fått plutselige problemer med girkassen/girvelgeren (får ikke skifte til revers/park etter kjøring). Det jeg gjorde første gangen var at jeg satt den i nøytral, daua bilen, satt den i park og startet igjen. Siste gangen før jeg parkerte så fikk jeg den ikke ut av park og girindikatoren i dashbordet viste ikke hvilket gir bilen stod i og viste heller ikke ‘’C/S’’ modus.. Lurer nå på om noen har vært borti det samme? Eventuelt om dette med girkassen kan ha noe med batteriet å gjøre? Er det en mulighet at batteriet er dårlig og derfor sliter girindikatoren med å skjønne hvilket gir den er i? Ganske kjedelig å måtte tenke på hvordan jeg parker i tilfelle den ikke går i revers, eventuelt hvis girkassen plutselig ikke vil i det hele tatt.. Quote
Recommended Posts