Alexander Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Oslolaget cruiser en tur til Kløfta i dag. Oppmøte i Brobekkveien ved 17.30 tiden og avreise ca. 18.00 slik jeg har forstått det. Oppstillingsplassen blir midt i Kløfta "sentrum" ved Byggmakker. Dette var svært vellykket i fjor, så jeg håper mange dukker opp. Vi sees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Oslolaget cruiser en tur til Kløfta i dag. Oppmøte i Brobekkveien ved 17.30 tiden og avreise ca. 18.00 slik jeg har forstått det. Oppstillingsplassen blir midt i Kløfta "sentrum" ved Byggmakker. Dette var svært vellykket i fjor' date=' så jeg håper mange dukker opp.[/quote'] GRRR... Dugnad i barnehagen ... ... og bilen ser ut som en dass for tida... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Oslolaget cruiser en tur til Kløfta i dag. Oppmøte i Brobekkveien ved 17.30 tiden og avreise ca. 18.00 slik jeg har forstått det. Oppstillingsplassen blir midt i Kløfta "sentrum" ved Byggmakker. Dette var svært vellykket i fjor' date=' så jeg håper mange dukker opp. Vi sees[/quote'] Hei Alex Ja det er helt riktigt alt du sier Alex så bare kom igjen og luft stjerna uanset vær og føre i dag dere. Max. R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 har byttet jobb og jobber nå fra kl 01.00- 14.00, så det blir dårlig med mandagstreff fra nå av Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Det var da en fæl arbeidstid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Noen som føler for å gi en status til en som ikke hadde anledning til å være med i går? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Noen som føler for å gi en status til en som ikke hadde anledning til å være med i går? Jeg kom på et reservehjul fordi jeg punkterte på veien dit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Det var da en fæl arbeidstid. er i forhandlinger med sjefen om antall arbeidsdager i uken, mulig jeg kan få 3dagers arbeidsuke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Tøft, da kan du ha to jobber og allikevel en fridag i uka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Tøft' date=' da kan du ha to jobber og allikevel en fridag i uka. [/quote']å nei da, blir nok ikke to jobber her, men masse tid med familie og stelle bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts