Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, jeg trenger råd. Jeg jekket opp bilen på begge sider foran samtidig, og etter det får jeg feilmelding. Se bildet. Hva kan jeg gjøre nå? Har trykket på «hev» og «senk» knappen, men bilen er høy hele tiden!? Dette er en w221.

AA939B9A-DE9B-4DC8-8DAF-E06E65284CC1.jpeg

Posted

Har du lukka døra når du prøver å senke?

Du får ikkje senka bilen med dør open.

 

Ellers er det ingen som kan svare sikkert på kva som er feil. Viss du leser ut feilkodar vil du få svar.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...