Geir Arne Frøvold Posted June 16, 2021 Posted June 16, 2021 Hei, jeg trenger råd. Jeg jekket opp bilen på begge sider foran samtidig, og etter det får jeg feilmelding. Se bildet. Hva kan jeg gjøre nå? Har trykket på «hev» og «senk» knappen, men bilen er høy hele tiden!? Dette er en w221.
Simen Arntsen Posted June 16, 2021 Posted June 16, 2021 Har du lukka døra når du prøver å senke? Du får ikkje senka bilen med dør open. Ellers er det ingen som kan svare sikkert på kva som er feil. Viss du leser ut feilkodar vil du få svar.
Simen Arntsen Posted June 17, 2021 Posted June 17, 2021 Du kan sjekke høgdesensorane. Kanskje det er ein som har hatt så stor bevegelse ved jekking at den har knekt eller gått i feil posisjon på anna vis.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now