Robert Posted June 15, 2007 Posted June 15, 2007 Lå bak denne i dag Fikk sånn vil ha kick. Men når jeg kom hjem og skulle sjekke hva dette egentlig var for noe, kommer jeg frem til at det er en 2002 mod clk 240. Ingenting som sier at dette er en CLK 55 AMG. Noen som kan se hva det egentlig er? Vist dette er det den utgir seg for, hadde jeg blitt stein forbanna på Statens Vegvesen, som mener dette er en tråbil. Ikke så verst den som krysser forran der heller ser jeg, snakk om blinksudd.
Olav Posted June 15, 2007 Posted June 15, 2007 Emblemtrimming er det beste, både for økonomien og holdbarheten. :D Går en SLK 200 her i distriktet også som gir seg ut for å være SLK 55.
Rolf Åge Posted June 15, 2007 Posted June 15, 2007 Emblemtrimming er det beste, både for økonomien og holdbarheten. :D Går en SLK 200 her i distriktet også som gir seg ut for å være SLK 55. synest de er litt kjipt... De er som å skryte på seg 30 cm, å når du kommer hjemm var den vist bare 15...
Thomas Madsen Posted June 16, 2007 Posted June 16, 2007 Emblemtrimming er det beste, både for økonomien og holdbarheten. :D Går en SLK 200 her i distriktet også som gir seg ut for å være SLK 55. synest de er litt kjipt... De er som å skryte på seg 30 cm, å når du kommer hjemm var den vist bare 15... Dette er mer å skryte på seg 30cm for så å dra fram 8cm spør du meg men... CLK240 emblemtrimmet til CLK 55 er ikke akkurat halvparten så bra engang..
FrodeS Posted June 16, 2007 Posted June 16, 2007 Emblemtrimming er det beste, både for økonomien og holdbarheten. :D Går en SLK 200 her i distriktet også som gir seg ut for å være SLK 55. synest de er litt kjipt... De er som å skryte på seg 30 cm, å når du kommer hjemm var den vist bare 15... Plages du ofte med det?
Håvard Bendiksen Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Hehehehe! Det er ikke alltid lurt å kveile ut hele. Man skal da ikke slå ihjel folk heller
Joakim Bjerkmo Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 hei!du ser jo enkelt om det er en 55 amg da..det ser man jo på bremser felger,styling.osv.. men vet det går en sølv clk 55amg i byen. den bruker å være på golfbanen på spongdal der bruker det å og stå en splitter ny sl 600;) da sikler jeg en del altså! har prøvd å barikadert meg foran sl 600 bilen et par ganger med mopseren(er bare 17 enda ) for å spørre om å få en tur ,men eieren er vel tydeligvis en lidenskapelig golf entusiast for han kommer aldri!! sist gang venta jeg en hel time!hehe skal rappe kameraet til pappa en dag her å ta e par lekne bilder av disse juvelene å legge ut;)hehe mvh joakim
Robert Posted June 18, 2007 Author Posted June 18, 2007 Joda, kunne sjekka det, men dro på en stor tilhenger, og hadde bare Pyssjåen til dama, så hadde mere en nok med og dra meg igjenom krysset på grønt. Men så vitj jeg så når den svingte så det heller slapt ut.
Joakim Bjerkmo Posted June 19, 2007 Posted June 19, 2007 ok.. er feite 18 eller 19 toms amg felger på den utpå spongdal og bremse skiver og caliper fyller opp hele felgen!herlig;)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now