Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Eg har en w211 220cdi 2006 mod med ulyd ifrå servopumpe. Har bytta olje og servopumpe men fortsatt samme lyd og oljen ser ut til og skumme noke voldsomt. Nokon som har vore borti det samme evt har en ide til kva det kan vere?
Takker for svar :)

Posted

Må sikkert bytte servooljebeholder, da den har et filter i seg seg som kan gå i stykker... Da blir det mye skum i oljen som ikke pumpen liker.... Viktig å lufte systemet før du starter bilen etter bytte slik at ikke luft skader den nye beholderen.... 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...