E,Fløtre Posted June 14, 2021 Posted June 14, 2021 Hei Eg har en w211 220cdi 2006 mod med ulyd ifrå servopumpe. Har bytta olje og servopumpe men fortsatt samme lyd og oljen ser ut til og skumme noke voldsomt. Nokon som har vore borti det samme evt har en ide til kva det kan vere? Takker for svar
espensen Posted June 17, 2021 Posted June 17, 2021 Må sikkert bytte servooljebeholder, da den har et filter i seg seg som kan gå i stykker... Da blir det mye skum i oljen som ikke pumpen liker.... Viktig å lufte systemet før du starter bilen etter bytte slik at ikke luft skader den nye beholderen....
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now