Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Har ein 2000mod w203 sedan som har problemer med sentrallåsen.

Bilen reagerer på nøkkelen med at ein hører eit klikk fra bagasjerommet. Av og til kvitterer bilen med å blinke med blinklysa 1 gang når eg låser opp og 3 ganger når eg låser (som den skal). Dette skjer ikkje alltid.

MEN bilen låser seg verken opp eller igjen av den grunn.

Lås/lås opp knappen i dashbordet virker en sjelden gang, men stort sett ingen reaksjon.

 

Det som derimot skjer er at det er ein klikkkelyd kvart 10. sekund fra alle dørlåser. Dette skjer uavhengig av om nøkkelen er i tenningen eller ikkje.  Ergo tapper bilen seg sjølv for strøm.

 

Finner ingen feilkoder på verken bakre SAM eller andre styreenheter. For meg virker det som noko trigger ein lås/lås opp refleks kvart 10. sekund heile tida. 

 

 

EDIT:

Har forsøkt å sitte inni bilen med alt igjen og nøkkel utav tenningen. Når eg låser bilen med nøkkelen kvitterer bilen med 3 blink med blinklys og ved neste 10 sekunders "runde" så låser alle dører seg. Bilen fortsetter å sende låsesignal kvart 10. sek.

 

Når eg så trykker på lås opp på nøkkel kvitterer bilen med 1 blink og ved neste "runde" låser KUN førerdøra seg opp. Bilen fortsetter med å sende signal kvart 10. sek, men det er ingen andre dører som låses opp.

 

Når eg så trykker på lås opp på interiørknappen låses ALLE dører seg opp ved neste 10 sek runde. Bilen fortsetter å sende signal.

Når eg trykker på lås på interiørknappen låses ALLE dører ved neste 10 sek runde. Bilen fortsetter å sende signal.

Edited by HåvardR

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...