Jump to content

Recommended Posts

Posted

Finner ikke ut av feilen og har kastet noen deler på problemet, men finner ikke ut av problemet. Håper noen kan hjelpe meg i riktig retning. 

Når motoren er varm og motoren får noe motstand, oppoverbakke, så begynner bilen å riste, nøle, akkurat som om det er feil tenning eller noe. Har sjekket automaten og finner ikke noe avvik mellom turteller og bevegelse på konverter. Har skiftet Maf, tennplugger, 02 sensor framre og en Vakumslange som begynte å vise tegn på slitasje. Testet for vakumlekasjer, røykla motoren for å sjekke falskluft m.m benyttet torque for å se om jeg fikk noen abnormalelesninger får opp rett før motoren hopper, holder igjen, nøler feil i 02 sensor 1 men stabiliserer seg og går normalt igjen uten feil melding. 

Hva kan det være feil?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...