Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ta mål av konverteren slik at du kan måle hvor langt den skal inn, får du den ikke 100% inn i sporet så ryker tappene til oljepumpa... tro meg, jeg snakker av erfaring.... :lol:

Ellers er det ikke noe spesielt, annet enn å spenne opp/fast motoren, for når automaten tas av faller denne fremover og vil skade radiator etc hvis du ikke har snurret den fast.... :P

Posted

Ta mål av konverteren slik at du kan måle hvor langt den skal inn, får du den ikke 100% inn i sporet så ryker tappene til oljepumpa... tro meg, jeg snakker av erfaring.... :lol:

Ellers er det ikke noe spesielt, annet enn å spenne opp/fast motoren, for når automaten tas av faller denne fremover og vil skade radiator etc hvis du ikke har snurret den fast.... :P

Ja. Nå håper jeg ikke motoren skader radiatoren, da begge motorene står på gulvet og radiatoren står en sånn ca 8 meter unna

Posted

Ja. Nå håper jeg ikke motoren skader radiatoren, da begge motorene står på gulvet og radiatoren står en sånn ca 8 meter unna

Du skal ikke føle deg for trygg - mine motorer gjorde et byks og ødela viftekappen da jeg var  der oppe og holdt på..

Hvorfor konverterer du ikke til manuelt gir?

Posted

Nå trodde jeg motoren sto i bilen.... :lol:

Hvorfor konverterer du ikke til manuelt gir?

Røre i grøten gjør vi hjemme..!!!... 8)

Posted

ja fan det glømte eg  :lol: :lol: men det e lett å glømme når vi kjøre merc... men når det er sagt så synes eg at automatkassene på merc kunne ha vært bedre, nå vet jeg ikke om de nyere modellene er bedre men det er dem vel.. har en fra 92 å det virker som om at kassen liksom må tenke seg om et par ganger under gearing særlig kick down..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...