Wildhagen Posted June 10, 2021 Posted June 10, 2021 Hei. Jeg har rn mercedes c200k fra 2002,den starter ikke og jeg skulle fått flytta på den. Problemet er at girkassen låser hjulene. Kassen er av typen 716 622. Noen som vet hbvordan jeg får frigitt girkassa på disse?
tommern57 Posted June 10, 2021 Posted June 10, 2021 Ved siden av D på girvelgeren er det en flik som viker unna når man stikker ned noe. Under der er det en knapp som man kan trykke ned og bevege gear spaken. Dette gjelder 208 Dersom det er en 209 (husker ikke hvilket år modellskiftet kom) , må man vel vippe opp lokket rundt spaken for å finne knappen man skal trykke på, om jeg ikke husker feil
tommern57 Posted June 10, 2021 Posted June 10, 2021 Nei, fadern, jeg så akkurat at det var sprintshift kasse på denna? Da er det tenning på, tråkk på brems og shift til N
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now