evert40- Posted June 3, 2021 Posted June 3, 2021 (edited) Radiatorviften på hovedmotoren går bare på halv effekt når motoren blir varm, dette er en elektrisk vifte, kan det være et rele som er gåent. Dette er en ML 270 w163 2001 mod Edited June 3, 2021 by evert40-
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now