Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg bruker ikke bilens AC, delvis fordi den ikke har gass, delvis fordi det ikke er behov for kaldluft i disse trakter.

Er inne på tanken å fjerne reimen til AC, så slipper motoren og dra på kompressoren når den likevel ikke brukes.

Noen som har tanker om dette, evt noe jeg bør tenke på?

Posted

Kompressoren har en elektrisk clutch som kopler ut og inn styrt av trykket. Har du ikke ac på, skal reimhjulet være utkoplet.

Dvs at du da bare dreier selve reimhjulet, mens kompressoren står stille.

Hvis du kikker nøye, tipper jeg det er en enkel ledning som går fram på pressa og inn rett bak reimhjulet

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...