Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

 

Har en diesel lekkasje på min E220 CDI W211 (W - sedan). Den finner hovedsakelig sted når det er mye diesel i tanken. Drypper ned fra venstre side ved bakhjulet (renner via dekselet under bilen). Det har skjedd en liten stund etter to ganger jeg har fylt tanken full.

 

Noen som har erfaring med samme type lekkasje? Merker ikke noe spesielt på diesel-forbruket. 

 

Mvh

Classic 

Posted

 

 

Har drevet og surfet litt rundt folk med samme problem, og det gjenspeiler seg en slags pakning under baksetet. Skal sjekke ut denne i morgen. Ser også at den har et forbedret delenummer i EPC. 

 

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...