Guest K.E. Sjursen Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Hei, Sidevinduene mine har fått riper etter sikkert år med støv og sand og dritt som sakte men sikkert riper opp når en sveiver ned og opp rutene. Er det noen måte å få disse utbedret uten å bytte hele ruta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Hei' date=' Sidevinduene mine har fått riper etter sikkert år med støv og sand og dritt som sakte men sikkert riper opp når en sveiver ned og opp rutene. Er det noen måte å få disse utbedret uten å bytte hele ruta?[/quote'] Simen fløy over rutene mine med Autoglym Fine abressive og poleringsmaskin for å ta fast"brent" avfetting eller noe sånt, som jeg ikke fikk bort med noe annet. Mulig det funker på ruter også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Thilesen Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Gikk over rutene i båten med Autosol for å få bort årgangs saltavleiringer og annet fastgrodd skitt, det funket utmerket og er sikkert like effektivt på bilruter for den som tør å prøve. Om det er mulig å fjerne riper med håndpolering er vel ikke sikkert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Før i tiden var det vist noe som het polering/slipng av ruter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts