Stjernedama Posted June 12, 2007 Posted June 12, 2007 Ja jeg har fått en vislelyd i motoren.Venstre side. Ble fortalt att det nok helt sikkert var dynamoen for det var vanlig på slike biler å få sånn ulyd i dynamoen. Men kunne bare kjøre med den. Og det ville koste minst 5-6000 å kjøpe ny. Men hva om det ikke er det hva kan det da være? Syntes det er litt dårlig viss dynamoen blir slik etter knapt kjørt 100000 km. Er de så svake?
Guest Kjetil Posted June 13, 2007 Posted June 13, 2007 Hei jeg hadde også visling i motoren min på min E200 98mod og det viste seg å være vannpumpa.
Stjernedama Posted June 13, 2007 Author Posted June 13, 2007 Hei jeg hadde også visling i motoren min på min E200 98mod og det viste seg å være vannpumpa. ja hørte ang det idag men da var jo selfølgelig ikke bilen helt varm og da var lyden borte. Men da ble det snakk om mulig strammehjulet. Skulle komme med bilen når den virkelig sang på det høyeste men det var ikke farlig å kjøre slik ble det sagt. Bare masse lyd.
Vidar Berg Eriksen Posted June 13, 2007 Posted June 13, 2007 Svigerfar hadde en lignende lyd i sin 200 clk 98 mod, ble borte da han skiftet vannpumpe. Var ganske billig på Autotrio tror jeg...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now