Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei ny her men har vært medlem da mb entusiatsklubb startet opp.

Er på jakt etter info om 6 trinns girspake/giroverføring som passer på w639 girkassen. 

Er det samme kasse som står i 210 med 6 trinns manuel? 

Å passer girspake/ giroverføring fra 210 evt 203 etc me komplett overføring på girkassen fra w639 vito? 

Å er det noen som har det jeg trenger for å bruke en slik kasse i en w123?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...